خبرآنلاین: دانشگاه پیام نور پاسخگو نیست

۰۶م اسفند ،

یکی از خوانندگان نوشته بود:«با سلام مشکل اینجانب و دوستانم مشکل بزرگی است که امیدوارم حل شود.
اینجانب و دوستانم دانشجوی دکترای دانشگاه پیام نور هستیم که برای بورسیه دردوره قبل اقدام کردیم. ولی با وجود داشتن رزومه قوی و رتبه های خوب کنکور هیچ دانشگاهی ازدانشگاه های تحت نظر وزارت علوم ما را حتی دعوت به مصاحبه نکرد: حاضر شدند کسی قبول نشود ولی ما را هم دعوت به مصاحبه نکنند! از طرفی دیگر دانشگاه آزاد هم مربی های خودش را برای دکترا می فرستد و دانشجویان دکترای خودش را بورس و استخدام می کند. با نگاهی به لیست جذب پارسال و امسال دانشگاه پیام نور، در اکثر رشته ها پذیرشی در کار نیست. حال سوال من و دوستانم که حداقل (تا الان) ۱۹ سال درس خوانده ایم و به امید دستیابی به شغلی مناسب بوده ایم این است که این تبعیض ها برای چیست؟»
یکی دیگرازخوانندگان نوشته بود:«سلام.پیگیری اعتراضات نمرات و مشکلات دانشگاه پیام نور چی شد؟؟؟؟هیچ کس جواب درستی به ما نمیده.واقعا مسئولین خودشون رو زدند یا به بیخیالی یا نیت دیگری دارند.به جای اینکه مشکلات دانشجو را حل کنند بدون سبب انتخاب واحد رو تمدید میکنند.نه یک بار بلکه ۲ بار.هر مدوم به مدت ۴ روز.»
متاسفانه درماه های اخیردانشگاه پیام نور هیچ گونه همکاری با خبرآنلاین درپاسخ به مشکلات دانشجویان و کارمندان این دانشگاه نداشته است درتماس های مختلفی که با مدیران و مسئولین ارتباط با رسانه این دانشگاه برقرار شد مشکلات مخاطبین را برایشان ارسال شد اما هیچ پاسخی دریافت نشد. البته خبرآنلاین تمام کامنت ها را برای مسئولین رسانه ای این دانشگاه ارسال داشته اما یا پاسخی به آن داده نشد و یا اینکه پاسخ ها آنقدربه تاخیرمی افتاد که مشکل مطرح شده مشمول مرور زمان می شد و انعکاس آن دیگر مشکلی از خوانندگان خبرآنلاین برطرف نمی کرد.»
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.