خبرنگاران ایثارگران عرصه روشنگریند

دوشنبه ۱۶ مرداد – ۰۴:۱۶:۲۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

  مدیر گروه  اطلاع رسانی و امورمجازی رادیوقرآن گفت:خبرنگاران با عملکرد صحیح و از خودگذشتگی برای انعکاس  حقیقت در تمامی عرصه ها ی خبری  ایثارگرانی برای روشنگری هستند و رادیوقرآن یکشنبه شب از بیش از ۳۰خبرنگارقرآنی تجلیل خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، مدیر گروه اطلاع رسانی و امورمجازی شب گذشته ۱۵مردادماه  با حضور در برنامه شهر قرآن گفت: این برنامه با توجه به  نوع برنامه های گروه اطلاع رسانی به امر اطلاع رسانی توجه ویژه دارد و اخبار و رویدادهای بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را برای شنوندگان بیان می کند.
وی ادامه داد:  رسانه  نقش بی بدیلی در امر  پیام رسانی و فرهنگ سازی دارد به همین دلیل در زمان برگزاری رویدادبزرگی چون نمایشگاه بین المللی قرآن باید همگام با مردم و مسئولین این امر را پوشش خبری دهد بر این اساس برنامه شهر قرآن هرشب علاوه بر اطلاع رسانی به معرفی بخش های مختلف  نمایشگاه می پردازد  .
حجت الاسلام ذکاوت در خصوص برنامه تجلیل از خبرنگاران قرآنی از سوی رادیو قرآن در روز خبرنگار گفت: با تصویب مدیر شبکه رادیویی قرآن سال گذشته رادیو قرآن در محل خبرگزاری قرآنی کشور-ایکنا-  مراسمی را برگزار کرد ودر این گردهمایی رسانه ای  از رسانه های فعال قرآنی تجلیل به عمل آمد ؛ به همین مناسبت امسال نیز از خبرنگاران قرآنی تقدیر می شود.
ذکاوت  خبرنگاری را امری مهم و شغلی حساس عنوان کرد و گفت: خبرنگاران ایثارگران جامعه رسانه ای هستند که در شرایط سخت و با همه کمبود ها و کاستی ها در هر زمان و مکان حضور یافته و رویدادهای مهم را برای مردم به تصویر می کشند و قلم آنها مقدس ترین  ابزارها است.
وی درباره شاخصه انتخاب خبرنگاران  گفت: رادیو قرآن طی  نامه ای به مدیر مسئولان رسانه ها در سه بخش  جراید, خبرگزاری ها و نشریات و فصلنامه های قرآنی  از آنها درخواست کرد تا خبرنگار قرآنی را معرفی کنند که نتیجه ۳۰خبرنگار قرآنی  است که  رادیو قرآن ازعملکرد  آنها در عرصه رسانه و خبر تقدیر می کند.
مدیر گروه اطلاع رسانی و امور مجازی رادیو قرآن هدف از این مراسم را تعامل و نزدیکی هرچه بیشتر با رسانه ها و قدردانی از زحمات آنها در انعکاس اخبار قرآنی عنوان کرد و افزود: یکشنبه شب ,۱۶ مردادماه  در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) مقابل غرفه رادیو قرآن از بیش از۳۰خبرنگارقرآنی  تجلیل می شود .
وی با اشاره به  بخش های مختلف نمایشگاه قرآن نیز گفت: برگزاری  با شکوه نمایشگاه قرآن  بیانگرتوجه مردم به  فعالیت های قرآنی است و امید که مسئولان در سالهای آینده نیز با توجه به نیاز مردم  چون همیشه  به بهترین شکل برنامه ریزی کنندو
ذکاوت در پایان از مردم دعوت کرد تا در فرصت باقی مانه از نمایشگاه قرآن بازدید کرده و دستاورهای قرآنی کشورمان را مورد ارزیابی قرار دهند و از محصولات ارئه شده بهره ببرند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۶۱۶۱۶۲۳۶۵۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.