خبر‌های “کافه سینما” از مشکلات فیلم‌ها در مسیر رسیدن به جشنواره: «زندگی‌مشترک آقای محمودی‌وبانو» هم مشکل‌نظارتی پیدا کرد +پی‌گیری “کافه سینما” از مسئولان سینمایی

۱۵م دیماه ،

جمعه, ۱۵ دی ساعت ۰۰:۰۱ کافه سینما

(۱+) (۶۴-) (۶ نظر مردم در ساعات اخیر) کافه سینما- در حالی که تا روزهای آینده اسامی فیلم های بخش مسابقه سینمای ایران سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اعلام می شود شنیده می شود فیلم روح الله حجازی برای حضور در جشنواره به مشکلاتی برخورده است. به گزارش کافه سینما شنیده ها حاکی از این است که تعدادی از اعضای هیئت انتخاب نگاه کلی حاکم بر فیلم را نپسندیده اند. هر چند فیلم شرایط حضور در بخش مسابقه را دارد اما شاید مشکلات نظارتی مانع از اعلام نام این فیلم شود. روح الله حجازی کارگردان فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو در این مورد به کافه سینما گفت: «من هم همین خبرها را شنیده ام و هنوز هیچ چیز به طور رسمی به ما اعلام نشده است.»

مهدی عظیمی میرآبادی عضو هیئت انتخاب و معاون فعالیت های سازمان سینمایی اما در گفت و گو با کافه سینما ضمن رد این خبر گفت: من نمی دانم از چه منبعی این خبر انتشار یافته چون اصلا منبع قابل اعتمادی نیست. تا الآن هیچ تصمیمی راجع به این فیلم گرفته نشده و این خبرها یا جو سازی یا گمانه زنی و یا تبلیغات است. وی در پایان دربارهٔ وضعیت پروانه نمایش فیلم های جشنواره گفت: هیچ فیلمی بدون پروانه نمایش در هیئت انتخاب، انتخاب نخواهد شد.

کافه سینما-آخرین خبرها و یادداشت های سینمای ایران و جهان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.