خبر بد کرش

جام جم آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال با تاکید مجدد بر اینکه منافع ملی و تیم ملی بر هر چیز و هر شخص ارجح است، گفت: در خصوص وضعیت جباری تذکر داده بودم اما کسی به آن توجه نکرد تا باعث شد این بازیکن از همراهی تیم ملی باز ماند.

کارلوس کرش در پایان تمرین عصر چهارشنبه تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: تنها مشکل ما در تمرین امروز این بود که برخی از بازیکنان شرایط ایده آلی نداشتند و نتوانستند در مراحل آماده سازی تیم شرکت کنند. امیدوارم فردا برای تمرین آماده شوند.

وی افزود: یک خبر بد برای شما دارم و آن هم این است که برای زانوی جباری مشکلی پیش آمده  است. مشکلی که پیش از این در مورد آن متذکر شده بودم اما کسی به آن توجه نکرد و امروز باعث دور شدن او از تیم ملی شد.

خبرنگاری از کرش در خصوص بازی مقابل ازبکستان پرسید و اینکه آیا تیم ملی در آن بازی تاکتیکی تدافعی را اجرا کرده است؟

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این خبرنگار گفت: تیم ملی در آن مسابقه یک بر صفر برنده شد. این چیزی است که ما به دست آوردیم و من حرف دیگری نمی زنم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه یادآور شد: ما در آخرین بازی خود مقابل قطر به نتیجه تساوی رضایت دادیم اما در شرایط فعلی همه تمرکزمان برای رسیدن به پیروزی و ۳ امتیاز معطوف شده است. ما تا امروز توقع  زیادی نداشته ایم و فقط تمرکز خود را روی تیم گذاشتیم تا نتیجه بگیریم.

وی از اظهار نظر در خصوص وداع فریدون زندی با تیم ملی خودداری کرد و گفت: در این زمینه صحبت خاصی ندارم و هر صحبتی که لازم بود از طرف وب سایت فدراسیون فوتبال منعکس شده است اما آنچه به من مربوط می شود این است که بگویم در تیم ملی هیچ ضمانت نامه ای برای بازی کردن بازیکنان وجود ندارد و باید تاکید کنم در تمام اوقات منافع تیم ملی بالاتر از اشخاص است و ما آن را بر هر چیز ارجح می دانیم.

کرش  با ابراز امیدواری از اینکه ورزشگاه آزادی در روز بازی با قطر پر از تماشاگر باشد، گفت: امیدوارم و توقع دارم در مقابل قطر ورزشگاه آزادی پر از تماشاگر باشد انتظار حضور تماشاگران زیادی در این بازی دارم چرا که تیم ملی و بازیکنانش استحقاق این را دارند که ورزشگاه برای بازی آنها پر از تماشاگر شود.

وی در پایان  در واکنش به خبرنگاری که گفت آیا در اردوی تیم ملی شرایط و امکانات لازم فراهم است گفت در حال حاضر برای ما بازی با قطر مهمترین چیز است و اینکه به خوبی برای این مسابقه آماده شویم.

تیم ملی فوتبال کشورمان روز سه شنبه هفته آینده ۲۳ خرداد ماه در چارچوب هفته سوم از مرحله چهارم و نهایی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اسیا در ورزشگاه آزادی میزبان قطر خواهد بود. این بازی از ساعت ۲۰ آغاز خواهد شد. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.