خبر خوب درباره بیمه خانمهای خانه دار

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: ذخایر مورد نظر و نظارت این بیمه برای استفاده در موارد فاجعه آمیز، پارسال به ۴۳۰۰ میلیارد تومان رسید.

ممتازنیوز : کریمی در نشست خبری با بیان اینکه به یکی از شرکت های بیمه این مجوز داده شده است تا زنان خانه دار را از مزایای مستمری برخوردار کند افزود: این بدان معناست که با اختصاص درصدی از درآمد خانوار ، آینده ای روشن برای آن خانواده ترسیم می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه صنعت بیمه در کشور سابقه ۸۰ ساله دارد گفت: با این حال آن طور که باید و شاید این صنعت توسعه نیافته است.

رئیس کل بیمه مرکزی افزود: در کشورهای پیشرفته دنیا امروز همه ابعاد مختلف زندگی بیمه نامه دارد.

کریمی ادامه داد: اگرچه در سال های اخیر تلاش های زیادی در صنعت بیمه شده است اما معتقدیم این مقدار کافی نیست و باید اقدامات جدی تری انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مهمترین اقدامات صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: حق بیمه تولیدی در سال ۸۴ ، ۱۷ هزار میلیارد ریال بود که این رقم در سال ۹۰ به ۹۰ هزار میلیارد ریال رسید که البته معتقدیم ظرفیت بیمه ای کشور بیش از این رقم است.

رئیس کل بیمه مرکزی افزود: رشد سال ۹۰ نسبت به سال ۸۹ حدود ۴۵ درصد بود که این میزان در نوع خود عالی است.

کریمی همچنین به خسارات پرداختی در سال ۸۴ اشاره کرد و ادامه داد: در آن سال ۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت و در سال ۹۰ این رقم به ۵۴ هزار میلیارد ریال بالغ شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث مدیریت ریسک اشاره کرد و گفت: در موضوع خسارت های رانندگی و جاده ای، این مدیریت به خوبی انجام شد که نقش پلیس و موضوع جاده ها و همچنین ارتقای آگاهی مردم نقش مؤثری در این زمینه داشت.

رئیس کل بیمه مرکزی افزود: ذخایر مورد نظر و نظارت بیمه مرکزی برای استفاده در موارد فاجعه آمیز مانند زلزله هایی مثل زلزله بم در سال ۸۴، هزار میلیارد تومان بود در حالی که این رقم پارسال به ۴۳۰۰ میلیارد تومان بالغ شد.

کریمی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کمک به اعتبارات نیروی انتظامی و بهداشت و درمان اشاره کرد و ادامه داد: از سال ۸۶ تا امروز ۷۶۶ میلیارد تومان از صنعت بیمه به نیروی انتظامی کمک شد و همین طور ۱۳ هزار میلیارد ریال به وزارت بهداشت و درمان کمک شد.

وی گفت: همه بیمارستان های خصوصی و دولتی موظفند با این قانون به حوادث رانندگی چه آنهایی که بیمه دارند یا ندارند خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهند.

به گزارش واحد مرکزی خبر،رئیس کل بیمه مرکزی همچنین به شرکت های بیمه ای هم توصیه کرد: ۱۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت کنند تا وزارت بهداشت بتواند خدمات لازم را انجام دهد.

کریمی در پایان از وزارت بهداشت و درمان در سطح تهران و سایر شهرستان ها از اقدام خوبشان در این زمینه تشکر کرد.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۲ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بیمه, بیمه خانم های خانه دار, بیمه خانه دارها, بیمه زنان خانه دار


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ربابه فضلی:

    لطفا بیشتر راهنمایی درموردبیمه زنان خانه دار کنید همچنین این زنان به کجاوچه مدارکی برای ثبت نام نیاز دارند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.