خبر روز: برخورد قاطع دستگاه قضا با اخلالگران اقتصادی، چهارشنبه ۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان iبه نقل از منبع مذکور در انتهای خبر، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

رئیس قوه قضاییه تاکید نمود: در کنار دستگاه اجرایی، قوه قضاییه iبه صورت قاطع با اخلالگران امور اقتصادی برخورد خواهد نمود و البته بدیهی است که این مبارزه، بیشتر نیاز iبه تلاش دستگاه‌های اجرایی دارد.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر iبه نقل از اداره کل روابط‌عمومی و تشریفات قوه قضاییه، آیت‌الله آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضائی ،در ابتدای سخنان خود با تبریک فراررسیدن روز عرفه و عید قربان،‌ این ایام را سبب برکت و فرصتی برای قرب الهی دانست و ابراز امیدواری نمود: همه مومنان از این ایام پربرکت بخوبی استفاده نمایند.
آملی لاریجانی شب و روز عرفه و نیز عید قربان را فرصتی مناسب برای استجابت دعا و قرار گرفتن در صراط مستقیم الهی توصیف نمود و گفت:‌ برحسب روایات متعدد خداوند متعال در روز عرفه هیچ درخواستی را از بندگان خود رد نمی‌کند و ان‌شاءا… همه مومنان از این فرصت مناسب بخوبی استفاده می‌کنند.
رئیس قوه قضاییه افزود: دعا و درخواست بندگان از خداوند متعال از مهم‌ترین راه‌های عبودیت و قرار گرفتن در صراط مستقیم است.
آملی لاریجانی با اشاره iبه این‌که در این ایام پربرکت مومنان در حق برادران دینی خود دعا نمایند، تصریح نمود:‌ دعا نمودن در حق برادر دینی بسیار تاکید شده است و در روایات آمده است که اگر برای دیگری دعا نمایید صدهزار برابر بیشتر نصیب خودتان خواهد شد و دعا برای دیگران iبه استجابت نزدیک‌تر است.
در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی، آیین‌نامه اجرایی قانون نظارت بر رفتار قضات iبه تصویب نهایی رسید.
این آیین‌نامه در ۵ فصل، ۵۳ ماده و ۷ تبصره بررسی و iبه تصویب مسئولان عالی قضایی رسید.


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.