خبر روز: شمار بسیاری تروریست در حلب ، ریف دمشق و حمص کشته شدند، چهارشنبه ۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان iبه نقل از منبع مذکور در انتهای خبر، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

دهها فرد مسلح تروریست در حملات نیروهای ارتش سوریه در حلب و حومه آن ، ریف دمشق و شهر حمص و حومه آن کشته شدند که دو تبعه پاکستانی و افغان نیز در میان آنهاست.

واحد مرکزی خبر iبه نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ،  همچنین یک خودرو که با یک تن مواد منفجره بمب گذاری شده بود در حومه حلب شناسایی و خنثی شد.
نیروهای ارتش سوریه همچنین یک خودروی حامل تروریستها را در جاده اتارب iبه الجیّه در حومه حلب منهدم نمودند .
یگان دیگری از نیروهای ارتش سوریه در نزدیکی میدان فرن ، مقبره جنوبی ، حیان ، طاموره ، کفر حمرا، قبتان الجبل و الاتارب عملیات ضربتی انجام دادند و شماری از تروریستها را کشتند .
نیروهای ارتش سوریه iبه تجمعات تروریستها در اطراف مسجد زید بن ثابت، عبید بن جراح ، نزدیک منطقه صالحین ، میدان صالحین ، مسجد مقداد ،میسر ، کرمل الجبل ، مساکن هنانو ، سکری  ،میدان تنانیر ، باب انطاکیه ، حلب قدیم  و بازارهای فستق و الحل یورش بردند و تلفات سنگینی iبه آنان وارد نمودند و شمار بسیاری از آنها را کشتند .
در ریف دمشق نیز نیروهای ارتش سوریه iبه اعضای یک گروه تروریستی درمنطقه عربین که مردم را می ترساندند و می کشتند و خرابکاری می نمودند یورش بردند.
یک  منبع مسئول گفت: در این عملیات شماری از تروریستها کشته شدند و سلاحهای آنها مصادره شد  و یگانهای مهندسی نیز تعدادی از بمبهایی را که تروریستهای مسلح در مسیر منطقه عربین کار گذاشته بودند خنثی نمودند .
در حمص نیز نیروهای ارتش ، شماری از تروریستها را که iبه مردم در شهر حمص و حومه آن حمله می نمودند کشتند .
در این عملیات تعدادی از خودروهای تروریستها در خالدیه ، بویضه شرقی ، تل حنش و شهر القصیر منهدم شد .

 


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.