خبر ساز شدن رابطه پنهانی ژنرال با زن متاهل + عکس

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مأموران پلیس فدرال آمریکا موسوم iبه «اف‌بی‌آی»، iبه تازگی در جریان فساد اخلاقی «دیوید پترائوس» رئیس‌ سیا iبه سرنخ‌های تازهی دست پیدا کردند که نشان می‌دهد، ژنرال «جان آلن» فرمانده نیروهای ناتو در افغانستان با «جیل کلی» خانم متأهلی در ایالت فلوریدا که iبه فاش شدن رسوایی پترائوس کمک کرده بود، «ایمیل‌های نامناسب» و غیراخلاقی رد و بدل می‌کردند.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز ، اف‌بی‌آی، پنتاگون را در جریان این مسئله قرار داد و وزارت دفاع آمریکا بازجویی‌های خود در خصوص این پرونده را آغاز کرد و «باراک اوباما» نیز اعلام کرد تا مشخص شدن نتیجه این تحقیقات، نامزدی آلن iبه عنوان فرمانده نیروهای ناتو در اروپا iبه حالت تعلیق در‌می‌آید.

در حالیکه پنتاگون می گوید ۲۰ تا ۳۰ هزار مدرک از ژنرال آلن پیدا کرده است که در آنها امکان پیدا کردن ایمیل‌هایی نامناسب بین ژنرال آلن و کلی وجود دارد، کارنی می‌گوید: رئیس جمهوری آمریکا برای ژنرال الن و خدماتش iبه کشور و افغانستان ارزش قائل است. رئیس جمهوری طبق تقاضای وزیر دفاع، نامزدی ژنرال آلن iبه عنوان فرمانده نیروهای ناتو در اروپا را فعلا متوقف کرده تا تحقیقات وزارت دفاع درباره او iبه پایان برسد.

بر اساس این گزارش تفسیری،‌ژنرال آلن ارتکاب هر گونه عمل نادرستی را تکذیب می‌کند.

این جنجال در دولت اوباما از وقتی iبه وجود آمد که جیل کلی iبه سبب دریافت ایمیل‌های تهدید‌آمیز از جانب «پائولا برادول» iبه اف‌بی‌آی شکایت کرد و پلیس فدرال آمریکا پس از بررسی ایمیل‌های برادول iبه رابطه پنهانی این زن ۴۰ ساله متأهل با پترائوس پی برد و پترائوس مجبور شد روز جمعه هفته گذشته از سمت خود iبه عنوان رئیس سیا استعفا کند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که قرار بود جان آلن روز پنجشنبه در جلسه‌ای در سنا برای پذیرفتن پست فرماندهی کل نیروهای ناتو در اروپا شرکت کند اما iبه دستور «لئون پانتا»، وزیر دفاع آمریکا این انتصاب فعلا iبه تعلیق درآمده است.

شفاف


جدیدترین خواندنی ها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.