خبر فوت بازیگر ایرانی که امروز درگذشت (۲۹ اسفند ۱۴۰۲)

متاسفانه امروز خبر فوت یکی از بازیگران ایرانی سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شد که با بررسی های انجام شده و تماس با خانواده وی متوجه شدیم که خبر فوت این بازیگر صحت ندارد.

بازیگر ایرانی که امروز درگذشت

به گزارش ممتازنیوز صبح امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ خبری با عنوان فوت بازیگر دقایقی پیش در شبکه های اجتماعی دست به دست میشد که بدینوسیله به اطلاع می رساند خبر درگذشت این بازیگر سینما و تلویزیون واقعیت ندارد.

درگذشت بازیگر ایرانی امروز

به اطلاع می رساند امروز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ معین محمودزاده، بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران به علت سکته قلبی در سن ۳۸ سالگی در منزل خود درگذشت.

معین محمودزاده بازیگر جوان ایرانی

در تماس تلفنی با مسعود ترابی از دوستان مرحوم معین محمودزاده، ضمن تایید خبر فوت بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون گفت: من دیشب، به منزل معین محمودزاده سر زدم و متوجه شدم که وی بامداد روز دوشنبه در خواب دچار سکته قلبی شده است. این کارگردان گفت معین سابقه بیماری خاصی نداشت و از آنجا که پدر و مادرش را از دست داده بود و مجرد بود، تنها زندگی می‌کرد.

معین محمودزاده، متولد ۱۳۶۴ بود و در سریال‌هایی چون راز بقا، سرگیجه، راز بقا، نیوکمپ، گیسو و میدان سرخ بازی کرده بود.

از آثار او در سینما میتوان به فیلمهای زیر همکف و بوفالو اشاره کرد.

خبرگزاری ممتازنیوز درگذشت معین محمودزاده را به خانواده این بازیگر و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.

بازیگران فوت شده در سال ۱۴۰۲

متاسفانه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد زیادی از بازیگران و هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون را از دست دادیم که در ادامه اسامی بازیگران فوت شده در سال ۱۴۰۲ را مشاهده خواهید کرد.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد

معین محمودزاده

معین محمودزاده، بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران روز سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ به علت سکته قلبی در سن ۳۸ سالگی در منزل خود درگذشت.

معین محمودزاده بازیگر جوان ایرانی

پردیس افکاری

پردیس افکاری، بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران روز پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ به علت بیماری سرطان کبد در سن ۵۵ سالگی در بیمارستانی در تهران درگذشت.

پردیس افکاری بازیگر ایرانی سینما

رضا صفایی پور

رضا صفایی پور صفایی پور (رضا طوفان)، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران روز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ به علت بیماری پارکینسون در سن ۷۴ سالگی در منزل خود در تهران درگذشت.

رضا صفایی پور بازیگر ایرانی سینما

ناصر طهماسب

ناصر طهماسب (برادر ایرج طهماسب) گوینده و دوبلور پیشکسوت و صدای ماندگار فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی روز شنبه ۲ دی ۱۴۰۲، بر اثر سکته مغزی در سن ۸۴ سالگی در تهران درگذشت.

ناصر طهماسب

توران مهرزاد

توران مهرزاد بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و صدای ماندگار نمایش‌های رادیویی روز سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲، بر اثر کهولت سن در ۹۳ سالگی در بیمارستان پاستورنو تهران درگذشت.

توران مهرزاد بازیگر زن سینما

پروانه معصومی

پروانه معصومی (سکینه کبودرآهنگی)، بازیگر سینما و تلویزیون ایران روز دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ به علت عفونت ریوی در سن ۷۸ سالگی در بیمارستانی در شهر رشت درگذشت.

پروانه معصومی بازیگر ایرانی سینما

بیتا فرهی

بیتا فرهی، بازیگر زن سینما، تئاتر و تلویزیون ایران صبح روز شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ به علت بیماری قلبی و ریوی در سن ۶۵ سالگی در بیمارستان دی تهران درگذشت.

بیتا فرهی بازیگر ایرانی سینما

اکبر احمدی

اکبر احمدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران روز جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ در سن ۶۹ سالگی، به علت سکته قلبی درگذشت.

اکبر احمدی بازیگر ایرانی سینما

الهام شکیب

الهام شکیب بازیگر جوان سینما و تئاتر ایران صبح روز یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ در سن ۴۵ سالگی، پس از تحمل یک دوره بیماری در تهران درگذشت.

الهام شکیب بازیگر ایرانی سینما

اکبر قدمی

اکبر قدمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ در سن ۷۲ سالگی، به علت بیماری در خارج از کشور (آمریکا) درگذشت.

اکبر قدمی بازیگر ایرانی سینما

داریوش مهرجویی

با نهایت تاسف به اطلاع می رساند روز شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲، داریوش مهرجویی کارگردان مشهور سینمای ایران (۸۳ سال) و همسرش وحیده محمدی‌فر (۵۴ سال)، در ویلایشان در شهر کرج به قتل رسیدند.

برای اطلاع از تازه‌ترین خبرها از پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش اینجا (قتل داریوش مهرجویی ) کلیک کنید.

داریوش مهرجویی

آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی بازیگر مشهور و پرکار سینما، تئاتر و تلویزیون ایران و فرزند جمیله شیخی (بازیگر زن معروف ایرانی) روز جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ در سن ۶۶ سالگی پس از تحمل دوران سخت و طولانی بیماری، در فرانسه درگذشت.

آتیلا پسیانی بازیگر ایرانی سینما

بیشتر بخوانید: عکس های دیده نشده از بازیگران مشهور در مراسم تشییع آتیلا پسیانی

فردوس کاویانی

فردوس کاویانی کارگردان و بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران روز یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ در سن ۸۲ سالگی به علت کهولت سن در منزل خود در تهران درگذشت.

فوت فردوس کاویانی بازیگر ایرانی سینما

آرش میراحمدی

آرش میراحمدی بازیگر طنز سینما و تلویزیون ایران روز سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ در سن ۵۲ سالگی به علت بیماری حاد کبدی در بیمارستانی در تهران درگذشت.

فوت آرش میراحمدی بازیگر ایرانی سینما

فریماه فرجامی

فریماه فرجامی بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران روز جمعه ۴ تیر ۱۴۰۲ در سن ۷۱ سالگی به علت سکته مغزی در بیمارستانی در تهران درگذشت.

فوت فریماه فرجامی بازیگر ایرانی سینما

حسام محمودی

حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران صبح امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سن ۳۷ سالگی به علت ایست قلبی در منزل خود درگذشت.

فوت حسام محمودی بازیگر ایرانی سینما

بیشتر بخوانید: فیلم شعری که مرحوم حسام محمودی در مسابقه پدرخوانده خواند

کیومرث پوراحمد

کیومرث پوراحمد نویسنده، کارگردان و بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران صبح روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در سن ۷۳ سالگی به علت ایست قلبی (مشکوک به خودکشی) در منزل خود در بندرانزلی درگذشت.

فوت کیومرث پوراحمد بازیگر ایرانی سینما

بازیگران فوت شده در سال ۱۴۰۱

متاسفانه در سال ۱۴۰۱ تعدادی از بازیگران و هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون را به دلایل متعددی از دست داده ایم که ضمن تسلیت به بازماندگان این عزیزان، در ادامه اسامی بازیگران فوت شده در سال ۱۴۰۱ را مرور میکنیم.

شهرام عبدلی

فوت شهرام عبدلی بازیگر ایرانی سینما

شهرام عبدلی بازیگر جوان سینما، تئاتر و تلویزیون ایران، صبح روز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ در سن ۴۶ سالگی به علت عارضه مغزی در بیمارستانی در مشهد درگذشت.

امین تارخ

امین تارخ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران، ظهر روز شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ در سن ۶۹ سالگی به علت سکته قلبی در بیمارستان محب کوثر در محله یوسف آباد تهران درگذشت.

فوت امین تارخ بازیگر ایرانی سینما

اسماعیل شنگله

اسماعیل شنگله بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران صبح روز شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱ در سن ۸۶ سالگی به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستانی در تهران درگذشت.

فوت اسماعیل شنگله بازیگر ایرانی سینما

بازیگران فوت شده در سال ۱۴۰۰

متاسفانه در سال ۱۴۰۰ تعداد زیادی از بازیگران و هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون را به علت کرونا از دست دادیم که در ادامه اسامی بازیگران فوت شده در سال ۱۴۰۰ را مشاهده خواهید کرد.

زهره فکور صبور

صبح امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ زهره فکور صبور بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران در سن ۴۳ سالگی به علت نا معلومی در بیمارستان درگذشت. مرحوم فکور صبور این روزها مشغول بازیگری در سریال بی‌همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی بود.

فوت زهره فکور صبور بازیگر ایرانی سینما
بیشتر بدانید: فیلم عجیبی که زهره فکور صبور چند ساعت قبل از درگذشت در پیج اینستاگرامش منتشر کرد

عزت الله مهرآوران

صبح امروز شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ عزت الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون ایران که از چندی پیش به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان آتیه تهران بستری شده بود در سن ۷۲ سالگی درگذشت.

درگذشت عزت الله مهرآوران بازیگر ایرانی سینما

فتحعلی اویسی

فتحعلی اویسی بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون صبح روز سه شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در سن ۸۶ سالگی به علت سکته مغزی در بیمارستان لاله تهران درگذشت.

درگذشت فتحعلی اویسی بازیگر ایرانی سینما

سیامک اطلسی

سیامک اطلسی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون صبح روز یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ در سن ۸۵ سالگی به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان فرمانیه تهران درگذشت.

درگذشت سیامک اطلسی بازیگر ایرانی سینما

علی سلیمانی

علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون صبح روز پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ در سن ۵۰ سالگی به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستانی در تهران درگذشت.

علی سلیمانی بازیگر درگذشت
بیشتر بدانید: پست تلخ و غم‌انگیز همسر علی سلیمانی پس از درگذشت این بازیگر سینما

ارشا اقدسی

ارشا اقدسی بازیگر و بدلکار سینما و تلویزیون ایران که در صحنه یک فیلم خارجی در لبنان دچار سانحه و آسیب مغزی شده بود، روز ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در سن ۳۹ سالگی در بیمارستانی در بیروت درگذشت.

درگذشت ارشا اقدسی بازیگر

محسن قاضی مرادی

محسن قاضی مرادی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران، روز ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ در سن ۸۰ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری پارکینسون در منزل شخصی اش فوت کرد.

فوت محسن قاضی مرادی بازیگر ایرانی سینما

آزاده نامداری

صبح امروز خبر فوت مجری و بازیگر زن ایرانی در سن ۳۶ سالگی منتشر شد که متاسفانه به دلیل نامشخصی (مشکوک به خودکشی) در منزل درگذشت.

فوت بازیگر امروز

بازیگران فوت شده در سال ۹۹

متاسفانه در سال ۹۹ تعداد زیادی از بازیگران و هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون را از دست دادیم که در ادامه اسامی بازیگران فوت شده در سال ۹۹ را مشاهده خواهید کرد.

علی انصاریان

علی انصاریان بازیگر سینما و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، روز ۱۵ بهمن ۹۹ در سن ۴۳ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان فرهیختگان تهران درگذشت.

فوت بازیگر امروز (علی انصاریان)

خبرگزاری ممتازنیوز درگذشت علی انصاریان را به خانواده ایشان همچنین جامعه ورزشی و هنری تسلیت می‌گوید.

پرویز پورحسینی

پرویز پورحسینی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران روز ۷ آذر ۹۹ در سن ۷۹ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان فیروزگر تهران درگذشت.

فوت بازیگر امروز (پرویز پورحسینی)

کریم اکبری مبارکه

کریم اکبری مبارکه بازیگر سینمای ایران روز ۸ آبار ۹۹ در سن ۶۷ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستانی در تهران فوت کرد.

فوت کریم اکبری مبارکه

ماه‌چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی بازیگر زن ایرانی صبح امروز در سن ۴۴ سالگی به دلیل بیماری سرطان در بیمارستانی در لندن درگذشت.

فوت ماه‌چهره خلیلی

سیروس گرجستانی

سیروس گرجستانی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران روز ۱۲ تیر ۹۹ در سن ۷۶ سالگی به علت ایست قلبی درگذشت.

فوت سیروس گرجستانی

محمد علی کشاورز

محمد علی کشاورز بازیگر پیشکسوت ایرانی، روز ۲۵ خرداد ۹۹ به علت بیماری و کهولت سن در سن ۹۰ سالگی فوت کرد.

فوت بازیگر امروز
خبر فوت بازیگر امروز (محمد علی کشاورز)

صدیقه کیانفر

صدیقه کیانفر ۵ خرداد ۹۹ به علت ایست قلبی در سن ۸۸ سالگی درگذشت.

فوت بازیگر امروز
خبر فوت بازیگر امروز (صدیقه کیانفر)

بازیگران فوت شده در سال ۹۸

درگذشت علی ابوالحسنی

علی ابوالحسنی دهم اسفند ۹۸ به دلیل سکته قلبی در سن ۴۷ سالگی در بیمارستان قلب تهران درگذشت.

فوت بازیگر ایرانی
فوت بازیگر ایرانی علی ابوالحسنی
علی ابوالحسنی و پسرش

درگذشت داریوش اسد زاده

داریوش اسدزاده سوم شهریور ۹۸ به دلیل ناتوانی جسمی و بیماری ریوی در سن ۹۶ سالگی به علت کهولت سن در منزل خود درگذشت.

سعید نوراللهی
خبر فوت بازیگر ایرانی داریوش اسدزاده

در همین رابطه: عکس همسر اول ، دوم و سوم داریوش اسدزاده و ماجرای ازدواج و طلاق

در همین رابطه: علت مرگ و بیماری داریوش اسدزاده چه بود؟

درگذشت جمشید مشایخی

جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینمای ایران روز ۱۳ فروردین ۹۸ در سن ۸۵ سالگی در بیمارستان عرفان تهران درگذشت.

جمشید مشایخی⁩ به عزت‌الله انتظامی و داوود رشیدی پیوست.
جمشید مشایخی⁩ به عزت‌الله انتظامی و داوود رشیدی پیوست.

درگذشت سعید کنگرانی

سعید کنگرانی پیشکسوت عرصه سینما، روز جمعه ۲۳ شهریور ۹۷ در سن ۶۴ سالگی، به علت سکته قلبی در بیمارستان فیروزگر تهران درگذشت.

مهدی گلستانه کارگردان سریال «رقص روی شیشه» که قرار بود در چند روز آینده سعید کنگرانی در آن به ایفای نقش بپردازد گفت: «ایشان هیچ بیماری قبلی نداشتند و صحیح و سلامت بودند. در تمام جلسات دورخوانی حضور داشتند و همه چیز هم به خوبی پیش می‌رفت اما متاسفانه امروز دچار حمله قلبی شدند و فوت کردند.»

کنگرانی در سال ۱۳۶۷ ایران را ترک کرد و به مدت ۱۶ سال از ایران و بازیگری حرفه‌ای دور ماند. وی پس از بازگشت به ایران در فیلم سینمایی «ازدواج به سبک ایرانی» حسن فتحی به ایفای نقش پرداخت.

سعید کنگرانی فراهانی متولد ۱۱ مهر ۱۳۳۳ تهران بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون بود. سریال دائی‌جان ناپلئون در تلویزیون و در امتداد شب و دایره مینا داریوش مهرجویی در سینما از کارهای بیاد ماندنی اوست. اولین حضور سعید کنگرانی در سینما در فیلم رضا موتوری بود.

فوت بازیگر ایرانی

بازیگران فوت شده در سال ۹۷

عزت‌الله انتظامی بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون بامداد امروز جمعه ۲۶ مرداد ماه ۹۷ در سن ۹۴ سالگی درگذشت.

در تماس تلفنی با پسر عزت‌الله انتظامی، ایشان ضمن تایید خبر درگذشت این بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون گفت: ایشان مشکلات زیادی داشت اعم از کلیه، کبد، مغز و … که سر انجام نتوانست آن‌ها را تحمل کند و متاسفانه تلاش پزشکان نیز برای درمان وی بی نتیجه ماند و این هنرمند ارزشمند دار فانی را وداع گفت.

عزت‌الله انتظامی

عزت‌الله انتظامی متولد سال ۱۳۰۳ در محلهٔ سنگلج تهران بود.

این بازیگر علاوه بر بازی در حدود صدها فیلم و سریال ، سابقه نویسندگی و تهیه کنندگی سینما را نیز در کارنامه داشت.

عزت‌الله انتظامی

عزت‌الله انتظامی بعد از انقلاب فعالیت زیادی در عرصه سینما داشت و فیلم سینمایی «زادبوم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابوالحسن داوودی آخرین بازی وی در عرصه سینما به شمار می‌آید.

عزت‌الله انتظامی پس از گذراندن دوره تحصیلات مقدماتی، وارد هنرستان صنعتی تهران شد و در رشته برق به تحصیل پرداخت. در سال ۱۳۲۶ وارد عرصه هنر گردید و سپس به آلمان سفر کرد و در شهر هانوفر وارد یک مدرسه شبانه آموزش سینما و تئاتر گردید.

عزت‌الله انتظامی

بازیگران فوت شده در سال ۹۶

لوون هفتوان بازیگر ایرانی سینما تئاتر و تلویزیون امروز شنبه ۱۹ اسفند ماه ۹۶ در سن ۵۱ سالگی براثر سکته قلبی درگذشت.

فوت بازیگر امروز

به گزارش ممتاز نیوز؛ نقی سیف جمالی بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون امروز در سن ۵۹ سالگی بر اثر تصادف درگذشت که خبر فوت این بازیگر پیشکسوت ایرانی توسط نزدیکانش تائید شد

بهزاد فراهانی نیز، این خبر را تایید کرد و گفت با تعدادی از همکاران‌شان راهی منزل آن مرحوم هستند.

درگذشت بازیگر مشهور

پیکر این بازیگر امروز با حضور بازیگران مشهور سینما و تلویزیون همچون پرویز پرستویی، مانی حقیقی، فرهاد اصلانی، مائده طهماسبی، ایرج راد، اصغر همت، حمیدرضا نعیمی، جلیل فرجاد، بهزاد فراهانی، اتابک نادری، بهنام تشکر و… در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد

درگذشت بازیگر ایرانی امروز
تا این لحظه ۴۵نظر ثبت شده
  1. امیرحسینم:

    شاه گدا همه رفتنی هستیم واین دنیا فانیست حسرت نخور حرس نزن تا فرست داری فقط زندگی کن و لذت ببر حتی اگر نداری وفقیر

  2. نیستانک:

    مرگ یک هنر پیشه مرگ خاطره هاست. متاسفانه بعضی برای یک شوک تبلیغی یا شوخی اخبار شایعه را هم داغ می‌کنند. ما اکنون هنرپیشه و دوبلور با سابقه دانشگاهی بسیار کم داریم. اکثرا این افراد با سفارش یا … آمده اند. و روزگاری است که سطح استاندارد بسیار ضعیفی داریم .

  3. ABBAS:

    خدا رحمتشون کنه🥹😭

  4. قاسم:

    یه مشت مافیا ی سینما البته به جز یکی دو تا شون از جوونا..👎

  5. محمد:

    با هنر همه بازیگران کشورمان خاطرات زیادی داریم.با دیدن عکس های هنرمندانی که از دنیا رفتند واقعا متاثر میشویم…
    خداوند رحمتش کند و همه ما را بیامرزد…

  6. سیدناصرموسوی اصل:

    تاکسی خودش دارفانی راوداع نکند هرگز به مرگ یقین ندارد تامهلت اجل که آمد آنموقع بیدارمیشود که متاسفانه دیرشده است

  7. بهمن:

    پهلوانان و هنرمندان هرگز نمی میرند. فردین و ناصر ملک مطیعی پهلوان هنرمند بودند

  8. بهمن:

    نقی سیف جمالی در فیلم مارمولک نقش آقای فضلی بود. روحش شاد

  9. بهمن:

    هنرمندان نمی میرند. همچنان که پهلوانان هرگز نمی میرند. محمد علی فردین پهلوانی هنرمند بود که هرگز نمی میرد.

  10. هستی:

    خدا رحتمشون کنه 😔

  11. Amir:

    کاش ما ایرانی ها یادمیگرفتیم که “مرگ” حق است و دیر یا زود به سراغ همه می آید… پس مراقب رفتار و کردارمان باشیم

    • نیما:

      خدا رحمت کنه همه عزیزان را مخصوص مرحوم حسام محمودی که زود بود🖤🖤🖤

  12. تارا:

    تسلیت میگم 🙁

  13. نوشین:

    ای وای به این روزگار بی مرام شوکه شدم بازهم با نو شدن سال شاهد پرپر شدن گلی از گلهای هنر هفتم شدیم .خدایش بیامرزد و بهشت جایگاهش‌.

  14. ROTOSH:

    کل و من علیها فان…… همه مردم روی کره زمین خواهند مرد و طبق سنت خداوند یک بار طعم مرگ را خواهند چشید…خدایا نوبت من کی خواهد آمد….الله و اعلم

  15. خبرفوت خانم مقانلو:

    من امشب خبرفوت خانم نسرین مقانلو رادراینترنت خواندم ان شااله که دروغه..چون واقعا خانم باعاطفه ای هستreza.amirtaha@

  16. Nazanin:

    با نهایت تاسف و تالم ، به خانواده ی این هنرمند عزیز تسلیت عرض
    می نمایم .

  17. r.n:

    تسیلیت این جانب را از اعماق جان بذیرا باشید

  18. حمیدرضابیدار:

    اتفاقادیشب فیلم سینمایی عادت نمیکنیم رودیدم.از همین جا ضمن عرض تسلیت به تمامیه دوستان عزیز درعرصه ی هنر و سینما و همچنین خانواده ی محترمشون از خداونده منان طلب بخشش وصبر برای باز ماندگان به سوگ نشسته از غم از دست دادنه این عزیزهنرمندمیکنم.

  19. حسین پورعلی:

    خدا بیامرزدش مرد خوبی بود

  20. بابک:

    خدا رحمتش کنه بازیگر خیلی خوبی بود خدا به خانواده اش صبر بده

  21. فروغ:

    متاسفم … جوان بودن..

  22. رضا:

    تسلیت میگم به خانواده ای محترم ایشان خیلی ناراحت نشدم الان که این خبر و شنیدن

  23. رضا:

    تسلیت میگم به خانواده ای محترم ایشان خیلی ناراحت نشدم الان که این خبر و شنیدن

  24. سمیراگنجهء:

    خیلی ناراحت شدم خدابیامرزتشون:(
    باورنکردنیه

  25. علی:

    خدا رحمتش کنه خیلی خاطره داشتم باهاش بهترین بازیگر تلویزیون بود تسلیت به جامعه هنری ایران

  26. شراره:

    هنرمند با ارزش و با اخلاقى را از دست دادیم . خدایش رحمت کند . به بازماندگان این عزیز از دست رفته تسلیت می گم و براشو آرزوى صبر مى کنم .

  27. لیلا اوتادی:

    همه از خداییم و بسوی او باز می گردیم…… خدا ایشون و رفتگان همه رو رحمت کنه
    خبر ناراحت کننده ای بود و تسلیت به همه مردم بخصوص خانواده گرامیشون

  28. م اکبری:

    واقعا شوکه شدم خدا رحمتش کنه.بازیگر بی حاشیه وتوانایی بودند خدا به خانوادش صبر بده

  29. فرناز:

    خدا رحمتش کنه

    • نعمت:

      خداوند تمام هنرمندان ایران جوان تا پیر را بیاموزد و روحمشون شاد و یادشان گرامی 🖤 🖤 🖤 🖤 🥺🥺🥺🥺

  30. Ali:

    خدابیامرزه.وبه خانوادش صبر بده.همه ماهام بزودی زودتر از اونچه که فکرشو کنیم،میریم اون دنیا…مهم اینه که به خاطر خودمون در جهت کسب رضایت خداوند تلاش کنیم.رضای خاوند هم تووانجام واجبات وترک محرمات واخلاق خوبه

  31. فریبا:

    متاسفانه حقیقت داره خودم تو اخبار دیدم.
    خدا رحمتش کنه و به خانوادش صبر بده.

  32. امیر:

    تسلیت به خانواده ی داغدارش……

  33. ناشناس:

    خیلی حیف شد. ایشاالله که خدا رحمتشون کنه

  34. لیلا:

    تسلیت میگم خدابه خانوادش صبربدت

  35. لیلا:

    ن بابا دروغه چرا تو خبر نگفتن من که باور نمیکنم تا تو تلویزیون نبینم تو دنیای مجازی همه چی دروغه

    • محدثه:

      شاید گفتن تو اخبار ما ندیدیم
      عکس های مراسم ختم که دروغ نیست
      روح همشون شاد

    • صادق:

      همه اش واقعی است
      خب بالاخره مرگ حقه و می‌میرند دیگه
      به این دنیای بی ارزش فانی دل نبند

  36. ناشناس:

    بیچاره خیلی دلم سوخت براش

  37. ناشناس:

    خدا به خانواده اش صبر بده . تسلیت میگیم

  38. سما:

    واقعا منم متاسف شدم

    • کیمیا:

      پ چرا تو اخبار نگفتن؟؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ فک نکنمممممممممممممم

  39. مجتبی:

    خیلی متاسف شدم

  40. میرقاسم:

    خدا بیامرزدش

    • فیروز صفری نوهور:

      😢😢😢

  41. شروین:

    اوا چرا اخه.متاسف شدم

    • شادی نام شما...:

      بهتر است قبول کنیم که مرگ هم دوره ای از زندگی است
      پس تسلیت ندارد فقط دوری برای بازماندگان مشکل است

  42. مهدى شفيعى:

    متاسفم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.