خبر فوت مهرداد اولادی + زندگینامه و عکس

سرویس ورزشی ممتاز نیوز:  مهاجم سابق پرسپولیس، استقلال و تیم ملی که در ملوان بندرانزلی عضویت دارد، امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.

مهرداد اولادی ساعت ۱۴:۵۶ به بیمارستان منتقل شده و تلاش پزشکان برای CPR (احیای قلبی ـ ریه) تلاش پزشکان به نتیجه نرسیده است.

مهرداد اولادیسالها در پست مهاجم در فوتبال ایران بازی کرد و گلهای زیادی به ثمر رساند. او اخیرا پس از تعطیلات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، پس از مدتی دوری از میادین برای سومین بار به عضویت ملوانی ها درآمد و در بازی ها این تیم به میدان رفت. مهرداد درباره پیوستن به این تیم گفته بود: «این تیم را دوست دارم و هواداران ملوان هم همیشه به من لطف داشتند. من قرارداد سفید با ملوان امضا کردم. برای پول به ملوان نیامدم. مدتی از فوتبال دور بودم و چون عاشق فوتبال هستم می‌خواستم دوباره به فوتبال برگردم و ملوان بهترین تیمی بود که می‌توانستم دوباره با آن اوج بگیرم.»

مهرداد اولادی درگذشت +زندگینامه حرفه‌ای و عکس

مهرداد اولادی متواد ۴ خرداد ۱۳۶۴ در قائم‌شهر بازیکن باشگاه ملوان انزلی بود. اولادی سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس و الشباب امارات، ملوان و باشگاه استقلال تهران را داشت.

مهرداد اولادی پس از توافق با مدیران باشگاه نفت و با رضایت سرمربی وقت تیم یحیی گل محمدی به تیم فوتبال نفت تهران پیوست. اما پس از مدتی با سرمربی تیم اختلاف پیدا کرد و خیلی زود پس از یک نیم فصل این تیم را ترک کرد.

مهرداد اولادی درگذشت +زندگینامه حرفه‌ای و عکس

مهرداد اولادی در تاریخ بیستم آبان ماه سال نود و دو با امضای قراردادی یک سال و نیمه به تیم استقلال پیوست.

نگاهی به زندگی حرفه ای مرحوم مهرداد اولادی +عکس

اولادی سابقه ۱۳ بازی و ۱ گل ملی در کارنامه دارد.

نگاهی به زندگی حرفه ای مرحوم مهرداد اولادی +عکس

وی روز سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ در بیمارستان شهدای تجریش تهران دار فانی را وداع گفت.

نگاهی به زندگی حرفه ای مرحوم مهرداد اولادی +عکس

اولادی سابقه گلزنی در دربی با پیراهن تیم پرسپولیس را دارد.

آخرین تصویر منتشر شده از وی در رسانه ها مربوط به خوش و بش او با یک جانباز دفاع مقدس در کنار نیمکت پرسپولیس در بازی پیش از دربی پرسپولس ملوان بود که در شهر انزلی انجام شد.

تبلیغات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.