خبر مرگ سربازان ایرانی را نه تائید می کنم و نه تکذیب

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

معاون وزیر خارجه گفت: خبر کشته شدن سربازان ایرانی در خاک پاکستان توسط گروه تروریستی جیش العدل را نه تائید می کنم نه تکذیب، زیرا بنده هیچ گونه مدرکی دال بر این موضوع در دستم وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ امیر عبداللهیان معاون وزیر خارجه امروز ظهر در حاشیه مراسم ختم مادر معاون سیاسی وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران درباره اقدامات ایران به منظور آزادسازی ۵ سرباز ایرانی گفت: آن زمانی که ۵ سرباز ایرانی در مرزهای کشورمان ربوده شدند و به خاک پاکستان منتقل شدند، مقامات کشور ما جلسات متعددی را با مسئولان و مقامات پاکستان انجام دادند.
 
وی افزود: در راستای این مذاکرات و جلسات مقامات پاکستانی تاکید کردند که این سربازان در خاک پاکستان قرار دارند و به همین منظور نیز دوبار سفیر پاکستان در تهران احضار شد، همچنین به منظور تعامل گسترده تر برای آزادسازی این سربازان رئیس مجلس بلوچستان نیز به ایران سفر کرد و قول همکاری دادند تا این موضوع را پیگیری کنند.
 
معاون وزیر خارجه تصریح کرد: تردیدی نیست آنها باید پاسخگوی این موضوع باشند و این عدم همکاری که از طرف مقامات پاکستانی اعلام می‌شود، نوعی فرافکنی است و به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
 
عبداللهیان در پاسخ به این سوال که آیا شما کشته شدن سرباز ایرانی را تائید می کنید یا نه، گفت: بنده این خبر را نه تائید و نه تکذیب می کنم، چون هیچ اسناد و مدارکی در دست بنده وجود ندارد.
 
عبداللهیان در پاسخ به این سوال که معاون استاندار سیستان و بلوچستان در واکنش به این موضوع که معاون استاندار سیستان و بلوچستان خبر مرگ سرباز ایرانی را تائید کرده است گفت: معاون استاندار سیستان و بلوچستان شاید در ایباره اسنادی را در اختیار داشته باشد و بنده از آن بی اطلاع هستم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.