«خداحافظ بچه» به سفارش نهاد یا ارگان خاصی ساخته نشده است

داوود هاشمی تهیه کننده سریال ماه رمضان شبکه سه سیما:

سینماپرس-گروه تلویزیون/ داوود هاشمی تهیه کننده سریال تلویزیونی «خداحافظ بچه» درخصوص ایده ساخت ان سریال و سفارشی بودن یا نبودن موضوع «علاقمندی زوج های جوان به داشتن فرزند» گفت: موضوع و ایده این سریال به ذهن نویسنده رسیده بود و ما هم بعد از ارائه آن به شبکه سه موفق به دریافت نظر مساعد مسوولان برای ساخت این اثر شدیم و به همین دلیل این سریال از سوی سازمان و ارگان خاصی سفارش داده نشده است.

در شب های گذشته پخش این سریال تلویزیونی که در آن یک زوج جوان علاقمند به داشتن فرزند به تصویر کشیده شده اند، نظرهای مختلفی را به خود جلب کرده است. علت این مسئله هم آن است که در سال های اخیر در میان زوج های جوان تمایل بسیار اندکی به داشتن فرزند دیده می شود و در برخی موارد افراد بعد از گذشت ۱۰ سال از ازدواج خود هنوز هم صاحب فرزند نشده اند. حالا این تصور وجود دارد که مسوولان تلاش کرده اند تا با طرح چنین ایده ای در یک سریال تلویزیونی، جوانان را به داشتن فرزند تشویق کنند.

هاشمی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره اعتراض سازمان نظام پرستاری به نحوه نشان دادن پرستاران و اهمال کاری آنها در برخی صحنه ها افزود: «هدف این سریال توهین به صنف پرستاران نبوده است بلکه با مضمون طنزگونه به برخی رفتارهایی که توسط برخی پرستاران رخ می دهد پرداخته شده و ار نظر من به هر صنفی انتقاد وارد است».
وی همچنین در ادامه در خصوص وقوع اتفاقات غیر واقعی در طول این سریال گفت: این سریال مضمونی کمدی و طنزگونه دارد که در میان سریال از جمله برخورد پرستار با مرتضی برای دادن خبر مرگ فرزندش نیز مشاهده می شود.

تهیه کننده خداحافظ بچه در ادامه اضافه کرد: مثلا در یکی از قسمت های این سریال پس از آن که زن وشوهر به هر دری می زنند تا صاحب بچه شوند و نتیجه نمی گیرند زن به امامزاده می رود و با اشک و آه از خدا می خواهد که بچه دار شود و دقیقا در همین لحظه صدای بچه ای که سر راه مانده را میشنود و نامه ای را همراه بچه می بیند که در آن از کسی که بچه را پیدا کرده می خواهد او را به فرزندی قبول کند شاید از نظر برخی بینندگان این صحنه ایده ای دم دستی و کلیشه ای باشد اما ار نظر من این یک اتفاق است که همزمان با دعای آن زن در امامزاده اتفاق می افتد و بعد از آن هم بچه به مادرش برمی گردد.

تصویربرداری سریال «خداحافظ بچه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی داود هاشمی، تا اواخر هفته آینده به پایان می رسد. ساخت این سریال از اواخر فروردین ماه امسال در تهران آغاز شد و هم اکنون نگارش فیلمنامه این پروژه به پایان رسیده و تا اواخر هفته آینده تصویربرداری نیز به پایان می رسد.

سریال«خداحافظ بچه» در ۲۶ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما تولید شده است وترانه تیتراژ آن را نیز سالار عقیلی با موسیقی آرمان موسی‌پور می‌خواند. فیلمنامه این سریال را سجاد ابوالحسنی در دست نگارش دارد و علیرضا افخمی مشاور پروژه است.

انتهای پیام/ت/ب/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۶۰۵


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.