خداداد عزیزی: نباید مثل مردم کوفه شمشیر را از رو بنددیم/آنها که به‌به و چه‌چه می‌کردند حالا از کی‌روش انتقاد می‌کنند

خداداد در گفت‌وگو با خبرآنلاین ابتدا در مورد توقف تیم ملی مقابل قطر حرف‌هایش رااینگونه آغاز می‌کند:« من فکر می‌کنم چیزی از داخل این بازی در نمی‌آمد و تیم ملی برنامه و ایده‌ای برای برد نداشت. ما در این بازی فقط به ارسال از کناره‌ها و توپ‌های بلند چشم داشتیم و به گذشته برگشتیم. البته فکر می‌کنم انگیزه و تلاش برای برد وجود داشت ولی دنبال راهکار نبودیم. قطری‌ها می‌دانستند که ما دنبال استفاده ازتوپ‌های بلند بودیم ولی مدافعان بلندقامت این تیم اکثر توپ‌ها را برگشت دادند و ایران موقعیت جدی نداشت.»

خداداد در موردانتقادهایی که از کروش می‌شود ادامه می‌دهد:«‌ آنهایی که زمان آمدن این مربی به‌به و چه‌چه می‌کردند حالا از کروش انتقاد می‌کنند و آن زمان می‌گفتند که این مربی از کره ماه آمده است. من معتقدم که تیم ملی از زمان آمدن کی‌روش تغییر کرده و نباید کم لطفی کنیم. به هر حال یک تیم شاید روز بد هم داشته باشد و بازی با قطر روز بد ایران بود.»

خداداد هم زمانیکه ‌کروش آمد تاکید کرد که او موفق خواهد شد. او در این خصوص می‌گوید:« من هنوزهم اعتقاد دارم که با کروش موفق می‌شویم چون گروه ما چندان سخت نیست. من فکر نمی‌کنم قطر و ازبکستان بتوانند تهدیدهای جدی باشند و شرایط ایران در بازی‌های آینده بهترخواهد شد. فقط باید بگویم که بعضی‌ها نباید مثل مردم کوفه شمشیر را از رو برای تیم ملی و کروش ببندند. به هر حال ما یا باید طرفدار او باشیم یا اینکه نباشیم و این درست نیست که نظرمان را در مورد کروش مدام تغییر بدهیم.»

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.