خدامی: کل قرار داد تکواندو کاران در حد یک اردوی تیم فوتبال شهرداری نیست / حجی زواره: توقع بد قولی مسئولان را نداشتیم

۲۷ آبان ،

پس از شکایت تکواندو کاران از باشگاه شهرداری بندر عباس:

با نحلال تیم تکواندو شهرداری بندر عباس قهرمان فصل پیش رقابت های لیگ برتر و پرداخت نشدن مطالبات، اعضای این تیم از این باشگاه شکایت کرده اند.

جلال خدامی بازیکن سابق تیم تکواندو شهرداری بندر عباس در  گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  پیش از پایان رقابت های  لیگ برتر فصل پیش از سلطان زاده شهردار بندر عباس خواستیم مبالغ قرار داد بازیکنان تیم را پرداخت کند وی نیز قول داد تا همه مطالبات را تا پایان مسابقات لیگ تسویه کند.
 

وی افزود:  با قهرمانی  تیم تکواندو شهرداری بندر عباس هیچ گونه پولی پرداخت نشد و در فاصله پنج ماه مانده به آغاز فصل یازدهم لیگ برتر به راحتی تیم تکواندو شهرداری  بندر عباس را منحل کردند.

 خدامی گفت:  توانستیم تیم تکواندو شهرداری بندر عباس را قهرمان فصل پیش لیگ برتر کنیم و سهمیه جام باشگاه های آسیا را نیز بدست آوریم اما مسئولان هیچ اعتنایی به این تیم نکردند و در حالیکه برای تیم های دیگر این باشگاه چون فوتبال اردوهایی در نظر گرفته اند که با هزیه های بالا اداره می گردد.

وی ادامه داد: ادعایی نداریم که برای تیم های دیگر باشگاه بها ای نکنند اما مسئولان باید حق تکواندو کاران را هم پرداخت کنند، ما دین خود را به باشگاه ادا کرده ایم و توقع داریم مسئولان  هم به قول خود وفادار باشند.

ملی پوش سابق تیم تکواندو شهرداری بندر عباس تصریح کرد: چندین ماه در این تیم تمرین کردیم و حتی ملی پوشان بسیاری نیز در شهرداری داشتیم، اعضای تیم تکواندو باشگاه درخواست مالی در آن وقت نداشتند و با تمام توان خود برای تیم زحمت کشیدند تا در لیگ قهرمان شود بنابراین امیدوارم که مسئولان به این مشکل رسیدگی کنند.

 وی افزود: تیم تکواندو شهرداری بندر عباس سابق چندین سال حضور در لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور دارد و با کسب سهمیه جام باشگاه های آسیا می توانست به اعتبار تکواندو این شهر که علاقمندان بیسیاری دارد کمک کند اما به راحتی با انحلال آن موافقت شد.

 وی گفت:  برای این مشکلات به شهردار بندر عباس، استاندار، مدیر عامل و اعضای شورای شهر از جمله فیصل دانش از قهرمانان ملی تکواندو این شهر نیز مراجعه کردیم اما هیچ اقدامی صورت نگرفت.

 خدامی تصریح کرد: کل اعضای تیم ۲۰ الی ۲۵  نفر می باشند و مطالبات باقی مانده نیز در حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان است که متاسفانه تاکنون پرداخت نشده است.

وی افزود:  پس از انحلال تیم شهرداری  بندر عباس به طور دسته جمعی راهی تیم تازه وارد شهرداری ورامین در لیگ برتر شدیم.

حجی زواره: توقع بد قولی مسئولان را  نداشتیم

در همین ارتباط مسعود حجی زواره دیگر ملی پوش سابق تیم تکواندو و شهرداری بندر عباس به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان باشگاه شهرداری بندر عباس در قبال اعضای تیم تکواندو این باشگاه بدقولی  کرد و ما انتظار آن را نداشتیم با اینکه همه اعضای تیم سرقول خود بودند اما آنها بدقولی کردند.

 وی افزود:  حدود ۲۰ میلیون تومان از باشگاه شهرداری طلب دارم اما با پرداخت نشدن بدهی مجبور شدیم با شکایت و از طریق  مراجع قضایی خواستار مطالبات خود باشیم.
 وی خاطر نشان کرد: برای قهرمانی تیم تکواندو  شهرداری بندر عباس زحمت کشیدیم اما مسئولان حدود پنجاه درصد قرارداد ها را هنوز پرداخت نکرده اند این مبالغ قرار بود اسفند ماه  سال قبل تسویه شود اما با گذشت حدود هشت ماه هنوز  پولی به دست بازیکنان نرسیده است.

بیات: مجبورمان کردند بدون دستمزد بازی کنیم

در این ارتباط حمید بیات دیگر تکواندو کار  این تیم  به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: دو سال بود که در تیم تکواندو شهرداری بندر عباس عضویت داشتم و توانستیم با این تیم قهرمان لیگ برتر شوم و سهمیه حضور در جام باشگاه های  آسیا را بدست‌ آورم.

وی افزود:  مسئولان باشگاه  قول دادند با کل اعضای تیم تسویه حساب مالی کنند و هر بار مجبورمان کردند که برای تیم  در لیگ بازی کنیم و با برگزاری هفته پایانی مسابقات نیز  پولی دریافت نکردیم.

وی گفت: برای دریافت پولمان از طریق فدراسیون تکواندو پیگری کردیم اما جوابی نگرفتیم.

 بیات تصریح کرد:  مجبور شدیم برای دریافت مطالبات باقی مانده خود همه اعضای تیم را قانع کرده تا با پرداخت مبلغی از قردادشان و با استخدام یک وکیل حقوقی از باشگاه  شهرداری  بندر عباس شکایت کنیم اما تاکنون در این مورد هم جوابی نگرفته ایم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.