خدمات شبانه‌روزی نمایندگی‌های منتخب سایپا در ایام نوروز

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا از ارائه خدمات شبانه‌روزی توسط نمایندگی‌های منتخب سایپا در طرح امداد نوروزی سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سایپایدک، مصطفی وحیدزاده ضمن تبریک سال نو به تمام هموطنان، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نمایندگی‌های منتخب سایپا با آغاز سال نو با آمادگی کامل در حال خدمت‌رسانی به مشتریان می باشند.

وی ادامه داد: وظیفه شبکه خدمات پس از فروش سایپا در ایام نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفرهای نوروزی است و با توجه به حجم سفرهای نوروزی، نمایندگی‌های منتخب سایپا همزمان با آغاز سال نو با آمادگی کامل در حال خدمت‌رسانی به مشتریان گروه سایپا می باشند.

وحیدزاده کیفیت در خدمات را اصل اساسی و مهم در جلب رضایت مشتریان دانست و گفت: شبکه خدمات پس از فروش با تمام توان در تلاش است بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه نماید.

وی ادامه داد: ۵۲۸ ناوگان امدادی که بصورت پایگاههای ثابت و سیار در این طرح فعال می باشند. ضمن اینکه ۵۳۳ نمایندگی به صورت یک شیفت و  ۳۰ نمایندگی به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمت به مشتریان گروه سایپا خواهند پرداخت.

وحیدزاده تاکید کرد: در ماههای پایانی سال ۹۲ پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین قطعات یدکی مورد نیاز در طرح امداد نوروزی انجام شد که به این ترتیب در تعطیلات نوروز ۹۳ با مشکلی به نام کمبود قطعه مواجه نخواهیم بود؛ ضمن اینکه قطعات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال می‌شوند.

وی با اشاره به ارائه خدمات متنوع سایپا به مالکان خودروهای سواری در قالب بسته‌های خدمت کارت نارنجی، ادامه داد: خدماتی که در قالب کارت نارنجی به مشتریان ارائه می‌شود ضمن اینکه آرامش خاطر مشتری را به همراه دارد، سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز می‌گردد که از آن جمله می‌توان به گارانتی بدنه اشاره کرد.

وی تصریح کرد:  لذا مشتریانی که تاکنون کارت نارنجی تهیه نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های سایپا و تهیه کارت نارنجی، از خدمات آن در طول تعطیلات نوروزی بهره‌مند گردند.

مدیرعامل سایپایدک افزود: امیدوارم هموطنان عزیز در طول سفر با مشکلی مواجه نشوند اما اگر احیانا مشکلی پیش آمد می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره تلفن‌های ۰۹۶۵۵۰و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس بگیرند.

به گفته وی بعد از اجرای طرح هم مرکز تماس با مشتریان گروه گروه خودروسازی سایپا با شماه ۰۹۶۷۷۰ آماده دریافت نظرات هموطنان محترم دربارهٔ خدمات امدادی است.
 
انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.