خدمات پس از فروش تیبا افزایش خواهد یافت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

با توجه به افزایش تولید خودرو تیبا، طرح ارائه سرویس های ویژه برای این خودرو توسط شرکت سایپا یدک طراحی و اجرا خواهد شد

خدمات پس از فروش تیبا افزایش خواهد یافت

خبراقتصادی:به گزارش اطلاع رسانی سایپا، مهندس روزبهانی، معاون خدمات پس از فروش سایپا یدک با اشاره به افزایش تیراژ تولید خودرو تیبا و نیاز به آمادگی این شرکت جهت انجام خدمات خاص گفت: شرکت سایپا یدک با هدف افزایش رضایت مندی مشتریان و ارائه سرویس بهتر، خدمات ویژه ای را برای این خودرو در نظر گرفته است.

وی افزود: بر همین اساس خدمات خاص کارت نارنجی را برای این خودرو در نظر گرفته ایم و در این شرایط خدمات خاص گارانتی بدنه، انجام سرویس های دوره ای و بازدیدهای خاص خودرو تیبا از طریق نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا دنبال می گردد.

معاون خدمات پس از فروش شرکت سایپا یدک با اشاره به گستردگی نمایندگی های خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: از ۷۰۰ نمایندگی موجود در شبکه خدمات پس از فروش در سراسر کشور، نزدیک به نیمی از این نمایندگی ها به صورت کامل قادر به ارائه خدمات کامل در مورد خودرو تیبا می باشند و پراکندگی این نمایندگی ها در سراسر کشور به نحوی توزیع شده که رضایت مشتریان را در بر خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر ارائه قطعات و خدمات در نمایندگی های سراسر کشور، شبکه عاملیت فروش نیز قابلیت ارائه سرویس و قطعات این خودرو را خواهند داشت که این امر قطعا در ارائه خدمات بهتر تاثیر خواهد گذاشت.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.