خدمت به مردم هرگز از اولویت سپاه خارج نمی‌شود/ آبرسانی سپاه به ۱۰ هزار روستا

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای ما ضمن آنکه از لحاظ آمادگی های دفاعی در سطح کشور رشد شتاب‌دار خود را انجام داده و مدام با تغییر و تحولات فناوری در عرصه های دفاعی رشد می کنند به موازات آن امداد و خدمتگزاری به مردم هرگز از دستور کارشان خارج نمی‌شود.

خدمت به مردم هرگز از اولویت سپاه خارج نمی‌شود/ آبرسانی سپاه به ۱۰ هزار روستا

به گزارش ممتاز نیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هدف اصلی ما از این گونه سفرها به ویژه سفر به استان گلستان ارزیابی روند پیشرفت ها در عرصه های زیرساخت های مربوط به قدرت دفاعی و آمادگی واحدهای رزمی در منطقه، پیشرفت های مربوط به سازندگی و محرومیت‌زدایی و کمک و امداد به مردم از نزدیک است.

وی افزود: در سطح کشور با مشارکت و همکاری سپاه و بسیج و همراه با دولت سیزدهم در پروژه های محرومیت زدایی از جمله آبرسانی به روستاهای فاقد آب کشور برنامه مفصلی داریم و تقریبا آبرسانی به ۱۰ هزار روستا با کمک وزارت نیرو برنامه ریزی شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در پروژه های مربوط به ساخت خانه های روستایی مشارکت وسیعی داریم، گفت: این مهم علاوه بر مناطق روستایی در حاشیه شهرها نیز با هدف کمک به اقشار نیازمند و کم‌توان انجام می شود و تمامی سپاه های استانی و قرارگاه سازندگی حضرت خاتم‌الانبیاء در یک گستره وسیعی در سطح ملی در این مسئله مشارکت دارند.

سلامی، مشارکت در پروژه های مربوط به راه روستایی و روستاهایی که راه های صعب العبور دارند را از دیگر برنامه های سپاه دانست و یادآور شد: برای سهولت تردد روستاییان این مناطق اقدامات بزرگی در حال انجام است.

بهره‌مندی ۱.۵ میلیون خانواده از کمک های معیشتی سپاه

وی با بیان اینکه کمک های مومنانه و معیشتی به ویژه در شرایط فعلی از دیگر برنامه های سپاه و بسیج است، تصریح کرد: تاکنون تقریبا بیش از هفت مرحله کمک مومنانه انجام شده و در این هفت مرحله بیش از یک و نیم میلیون خانواده در سطح کشور از کمک های معیشتی سپاه بهره مند شدند، در شرایط فعلی نیز با توجه به اجرای طرح مردم سازی و توزیع عادلانه یارانه ها تلاش می شود با کمک های مومنانه توسط سپاه، بسیج و سایر نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، ستاد فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان، آستاد قدس، بسیج مستضعفان و تمامی خیرین این مسیر را ادامه دهیم تا فشار اولیه‌ای که ممکن است با اجرای این طرح به اقشار محروم وارد شود را مدیریت کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اشاره کرد و یادآور شد: در عرصه زیرساخت‌های اساسی کشور، قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیا سپاه با حدود نزدیک به ۴۰۰ طرح ملی در کار سازندگی قرار دارد و چرخ های هیچ یک از این پروژه ها متوقف نشده است.

سلامی تاکید کرد: ما تلاش می کنیم نیروهای ما ضمن آنکه از لحاظ آمادگی های دفاعی در سطح کشور رشد شتاب‌دار خود را انجام می دهند و مدام با تغییر و تحولات فناوری در عرصه های دفاعی رشد می کنند به موازات آن امداد و خدمتگزاری به مردم هرگز از دستور کار ما خارج نشود و این مسائل در اولویت و نقطه تمرکز نگاه ما است.

جان‌مان در راه امنیت و خدمت به مردم ایران فدا می‌کنیم

وی با بیان اینکه ما خود را مدیون مردم ایران می دانیم، گفت: ما صمیمانه از مردم قدردانی می کنیم و در برابر مردمی که این چنین شکیبا، ثابت‌قدم، مقاوم در مقابل همه عملیات های روانی و هجمه های رسانه‌ای و تبلیغی دشمنان به ویژه در شرایط فعلی ایستاده اند و کاملا هوشیارانه و آگاهانه شکیبایی و ایستادگی می کنند تعظیم می کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آرزوی ما دلخوشی و شادابی ملت ایران است، بیان کرد: از خداوند میخواهیم که ما را همواره در مسیر خدمت به مردم موفق کند و آرزوی حقیقی ما این است که در راه خدمت، آرامش و آسایش، پیشرفت و امنیت مردم ایران جان‌مان را فدا کنیم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.