خدمت بی‌سابقه شبکه من و تو به ایران

خیلی از شما ممنونم، به خاطر اینکه اگر یک عده ای تا چند وقت پیش مخالف حکومت ایران بودند با شنیدن این مزخرفاتی که شما می گوید بیشتر به مسئولین اعتماد پیدا می کنند.

جام: به دنبال افت شدید مخاطبین شبکه من و تو اظهارنظرهای بینندگانی که هنوز برنامه های این شبکه را دنبال می کنند جالب توجه است.
 
یکی از بینندگان، سیاه نمایی های شبکه من و تو علیه کشورمان را اینگونه به عوامل این شبکه گوشزد می کند: «خیلی از شما ممنونم، به خاطر اینکه اگر یک عده ای تا  چند وقت پیش مخالف حکومت ایران بودند با شنیدن این مزخرفاتی که شما می گوید بیشتر به مسئولین اعتماد پیدا می کنند. شما کلا موج منفی تشریف دارید. می دانید چرا بیننده هاتون نسبت به سال گذشته ریزش داشته است؟ به خاطر اینکه از طریق رسانه بی سواد بودن خودتون را فریاد می زنید و مردم هر روز بیشتر به این نتیجه می رسند که شما از مرز وطن فروشی گذشتید و به خودفروشی رسیدید.»
 
گفتنی است، پیش از این بینندگان من وتو ضمن ابراز تنفر از عوامل این شبکه، آن ها را یک عده وطن فروش خطاب کردند.
 
یکی دیگر از بینندگان که خود را الهام از اصفهان معرفی می کند ضمن انتقاد از شبکه من و تو به خاطر به تصویر کشیدن فضایی غبارآلود از ایران، در مورد برخورد خصمانه مسئولین این شبکه نسبت به ایران نوشت: «یک سؤال همیشه در ذهن من بدون پاسخ مانده و آن این است که چرا شبکه من و تو در بیان اخبارهای داخلی ایران اصرار بر نقاط ضعف دارد؟ این طبیعی است که هر کشوری نقاط ضعف دارد. کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما آیا هیچ نقطه قوتی نداشته که شما انعکاس بدید؟ ما که داخل ایران زندگی می کنیم پیشرفت های زیادی را حس می کنیم. چرا با خصومت خبر پخش می کنید؟ این به ضرر خودتون هست.»
 
ناگفته نماند، منظور این بیننده از ضرری که به عوامل من و تو گوشزد می کند همان افت شدید مخاطبین این شبکه است که البته مدت هاست علی رغم میل باطنی عوامل من وتو این ضرر اتفاق افتاده است.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.