خدمت بی منت به محرومین جامعه نوعی عبادت است

سرپرست کمیته‌ امداد:

خبرگزاری پانا: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان این مطلب که همه مردم و مسئولین بایستی در جهت رفع محرومیت تلاش کنند، ‌گفت: خدمت بی منت به محرومین جامعه نوعی عبادت است.

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین انواری در مراسم معارفه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه همه مردم و مسئولین بایستی در جهت رفع محرومیت تلاش کنند،‌ افزود: استان خراسان جنوبی نه تنها یک استان محروم به حساب نمی‌آید، بلکه امروز نیازمند معرفی استعدادهای نهفته آن در سطح کشور است.

 وی ضمن بیان اینکه خدمت بی‌منت به محرومین جامعه نوعی عبادت است خاطرنشان کرد: امام (ره) امداد را بر اساس تعالیم ارزشمند اسلامی تاسیس کردند تا به همه ملت‌ها نشان دهند که می‌توان با همراهی و همدلی حرکتی را انجام داد تا در سطح جامعه فقیر و نیازمندی وجود نداشته باشد.

 سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه افزود: کمیته امداد در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی تعداد ۲ هزار واحد مسکونی را برای مددجویان تحت حمایت بر عهده گرفته که هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی آن در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

 انواری به شعار این نهاد در سال جاری با عنوان توانمندی، کارآفرینی، تحکیم نهاد خانواده اشاره کرد و افزود: در جهت خودکفایی و توانمندسازی مددجوین تحت حمایت تا پایان سال جاری پیش بینی می‌شود ۱۲۰ هزارفرصت شغلی دیگر در دستور کار قرار گیرد.

 وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته برای ۳۲۰ هزار خانوار تحت حمایت ایجاد اشتغال شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک مرکزی،‌امسال ۳۰۰ هزار فرصت شغلی دیگر در دستور کار قرار دارد.

 سید جواد رضوی ـ ‌مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی، این استان را استانی فرهنگی برشمرد و مردم این استان را مردمانی با فرهنگ عنوان کرد و افزود: استان خراسان جنوبی با پرورش چهره‌های برجسته و ماندگار توانسته است خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه دهد.

 گفتنی است در پایان این مراسم سید جواد رضوی به عنوان مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی معرفی و از زحمات محمد اکبری تجلیل شد.

 گلستانی فر ـ معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی،‌ نیز در این مراسم گفت:‌ یکی از حرکت‌های ارزشمند انقلاب اسلامی توجه به محرومین است و کمیته امداد امام خمینی (ره) در مباحث فرهنگی و توانمندفرهنگی و توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت اقدامات خوب و موثری انجام داده است.

وی در ادامه افزود:‌ علی رغم تمام توطئه‌های دشمنان،‌ امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به صلابت، قدرت و توان بسیار بالا و با تکیه بر اعتقادات اسلامی خود، به پیش می‌رود.
 


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.