خدیجه آزادپور نقره گرفت+عکس

خدیجه آزادپور به مقام نایب قهرمانی رقابتهای ووشوی قهرمانی آسیا دست یافت.

 

Khdyjh azadpv

 

به گزارش “یک پارس”به نقل از ایسنا، در ادامه سومین روز از هشتمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی آسیا در هوشی مینه ویتنام، خدیجه آزادپور به مدال نقره این رقابت‌ها رسید.

 

آزادپور در فینال وزن ۶۵- کیلوگرم در یک مبارزه نزدیک با حریف چینی خود پس از مساوی شدن مسابقه در دو راند، در راند سوم تنها با اختلاف یک امتیاز نتیجه را واگذار کرد و مدال نقره را از آن خود کرد.

 

همچنین صدیقه دریایی در وزن ۶۰- کیلوگرم ساندای بانوان موفق شد طی ۲ راند پیاپی و با قدرت نماینده هند را شکست دهد و به مرحله بعدی این مسابقات راه یابد. در بخش تالو در اجرای فرم “دائو شو” بانوان نفیسه پور گنجی ووشوکار ۱۵ ساله ایران با کسب امتیاز ۵۵/۹ در جایگاه چهارم قرار گرفت.

 

در این فرم هانیه رجبی با امتیاز۹/۱۰ به کار خود پایان داد. اما در فرم “چانگ چوان” مردان فرشاد عربی با ناداوری محض از کسب مدال باز ماند. داوران با ارائه امتیاز مشابه ۶۵/۹ برای نماینده های ویتنام، ماکائو و کره عملا عربی را با امتیاز۶۴/۹ از مدال دور کردند.

 

داوران در دادن امتیاز نماینده کره با تعلل بیش از حد و دستکاری امتیازات در مانیتور، این رزمی کار را در جمع مدال آوران قرار دادند و در نهایت فرشاد عربی در این بخش در جایگاه پنجم قرار گرفت.

 

احسان پیغمبری در فرم “گون شو” با امتیاز۶۱/۹ و علی وطن خواه در فرم “تای چی جین” با امتیاز ۴۷/۹ کار خود را به اتمام رساندند.

سلامت و زندگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.