خراسان رضوی قهرمان دوومیدانی جوانان دختر کشور شد

در پایان رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور تیم خراسان رضوی موفق شد با کسب بیشترین مدال عنوان نخست این مسابقات را کسب نماید.

خراسان رضوی قهرمان دوومیدانی جوانان دختر کشور شد

به گزارش ممتاز نیوز، رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور گرامیداشت زنده یاد سید رضا انتظاری در بخش بانوان که به میزبانی ورزشگاه امام خمینی(ره)شهر اراک برگزار شد تیم استان خراسان رضوی موفق شد با کسب بیشترین و خوشرنگ ترین مدال عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کند.

بر همین اساس تیم خراسان رضوی با کسب ۵ مدال طلا، ۴ مدال نقره و یک مدال برنز قهرمان این دوره از مسابقات قهرمانی جوانان کشور شد و پس از آن تیم‌های یزد با کسب ۵ مدال طلا، ۳ مدال نقره و تهران با کسب ۴ مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

همچنین در جریان برگزاری این مسابقات فاطمه محیطی‌زاده از تیم استان یزد موفق شد با کسب ۴۷۸۷امتیاز رکورد ملی رده سنی جوانان را در ماده هفتگانه که با ۴۶۷۶ا متیاز در اختیار خودش بود بهبود بخشد.

گفتنی است، رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور گرامیداشت زنده یاد سید رضا انتظاری با حضور ۱۸۰ ورزشکار و مربی از استان‌های سراسر کشور طی دو روز و در ۲۲ماده برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.