خربزه برای ارزانی چشم به راه خراسان شد

قیمت خربزه ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان در هر کیلو کاهش یافته و تا چند روز دیگر خربزه تربت جام و تربت حیدریه را داریم و پس از آن منطقه خراسان که بهترین منطقه برای تولید خربزه است و پس از آن شاهد کاهش قیمت بیشتر خربزه خواهیم بود که به گفته رییس اتحادیه میوه و سبزی‌فروشان قیمت آن در میادین به ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان در هر کیلو کاهش خواهد یافت.

حسین مهاجران_ رییس اتحادیه میوه و سبزی فروشان _  با بیان این مطلب ابراز کرد: امسال خربزه فروان و ارزان است که البته خربزه با کیفیت بهتر برای تربت جام و تربت حیدریه است که حدود دو هفته آینده از تربت جام وارد بازار می‌شود.

وی با اشاره به هندوانه و با بیان اینکه از اوایل ماه مبارک رمضان و تقریبا از روز پنجم مردادماه هندوانه سبزوار، گرگان، اراک، سرخس، مشهد و همدان وارد بازار می‌شود، گفت: آمدن هندوانه این مناطق ارزانی را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بهترین هندوانه برای همدان است، ادامه داد: دو سال پی در پی در منطقه سبزوار هندوانه زیادی کاشته شد که همین موضوع باعث متضرر شدن باغداران شد و به همین دلیل امسال در مقایسه با سال گذشته هندوانه کمتری کاشته شد و در نتیجه قیمت آن افزایش یافته است.

/۳۱۳۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.