خرم‌دره شهر بدون گداست

۰۹م اسفند ،

فرماندار خرم‌دره گفت: خرم‌دره، شهر بدون گداست و اگر موردی نیز ملاحظ بشود، نیروی انتظامی سریع اقدام لازم را انجام می‌دهد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جلسه مبارزه با قاچاق کالا از برگزاری نمایشگاه بهاره از پانزدهم تا بیست و پنجم اسفند ماه سال جاری در خرم‌دره خبر داد و عنوان داشت: در ساعت ۹ صبح پانزدهم اسفند ماه برنامه افتتاحیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

نوری‌پور از اختصاص دادن یک غرفه در نمایشگاه بهاره برای نمایش کالاهای قاچاق کشف شده خبر داد و گفت:‌ مردم گاهی اوقات اصل را از فرع تشخیص نداده و ممکن است کالای قاچاق را با اصل آن اشتباه گرفته و خریداری کنند.

وی افزود: در این زمینه با اختصاص دادن این غرفه به کالای قاچاق، مردم را نسبت به این موضوع آگاه می‌کنیم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در ادامه با اشاره به طرح شبنم ابراز داشت: باید آموزش‌های های لازم قبل از فرا رسیدن سال تازه صورت بگیرد و همه اتحادیه‌ها و مغازه‌داران با این طرح آشنا شده و استفاده کنند.

وی با اشاره به تهیه اقلام اساسی مورد نیاز شب عید مردم تصریح کرد: پسته را در نمایشگاه بهاره با قیمتی پائین‌تر از بازار عرضه می‌کنیم.

نوری‌پور با تاکید بر لزوم هر چه بهتر برگزار شدن نمایشگاه بهاره در خرم‌دره اضافه کرد: باید فروشندگانی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند که بتوانند در مسیر تصمیم‌های گرفته حرکت کنند.

وی افزود: هدف ما رسیدن کالا با قیمتی پائین‌تر از بازار به دست مردم است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به بحث حضور تکدی‌گران در شهرها خاطرنشان کرد: خرم‌دره، شهر بدون گدا است و اگر موردی نیز ملاحظ بشود، نیروی انتظامی سریع اقدام لازم را انجام می‌دهد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرم‌دره در این جلسه با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در خرم‌دره اظهار داشت: این نمایشگاه از پانزدهم تا بیست و پنجم ماه جاری برگزار می‌شود.

محمد حیدری افزود: مقدمات اولیه برای برگزاری نمایشگاه بهاره صورت گرفته و این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز در خرم‌دره برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در صورت نیاز به تمدید زمان نمایشگاه، نمایشگاه بهاره چند روز دیگر نیز تمدید خواهد شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خرم‌دره با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای هر چه بهتر برگزار شدن نمایشگاه بهاره خاطرنشان کرد: برآورد اقلام اساسی برای توزیع صورت گرفته و همه مکاتبه‌ها انجام شده و پیگیری لازم برای جذب و توزیع به موقع اقلام صورت گرفته است.

وی با اشاره به امنیت نمایشگاه بهاره گفت: از نیروی انتظامی خواستاریم که با حضور در نمایشگاه بهاره نسبت به ایجاد امنیت این نمایشگاه اقدام‌های لازم را انجام دهند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.