خروجی‏های تهران آماده سفرهای ایام تعطیلات

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‏های اداره کل راه و ترابری استان تهران از آمادگی خروجی‏های استان تهران برای سفرهای تعطیلات پنج روزه خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، مهدی قلی ‏زاده درباره مسیرهای خروجی این استان اظهار داشت: ورود میهمانان خارجی برای نشست عدم‏ تعهد و تعطیلی پنج روزه فرصتی برای انجام مسافرت را فراهم می‏ آورد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، پس از ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر، موج دوم سفرهای تابستانی اهالی تهران به نوار شمالی کشور از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد و بار ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و چالوس را گاه به چهار برابر ظرفیت استاندار این مسیرهای مواصلاتی رساند.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‏های اداره کل راه و ترابری استان تهران اضافه کرد: از این رو و با همکاری نزدیک مجموعه اداره کل راه و ترابری استان تهران با فرماندهی‏های شرق و غرب پلیس راه این استان نشست‏های پرباری برگزار شد.

وی افزود: از جمله خروجی ‏های این جلسات می‏ توان به پوشش نقاط حادثه‏ خیز محورهای اصلی منتهی به نوار شمالی کشور از طریق افزایش ۲۲ دستگاه خودروی راهداری جدید و مجهز اشاره کرد.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‏های استان تهران ادامه داد: در این میان، جاده‏ های دارای بار جاذب توریسم و تفرجگاهی استان تهران مانند هراز و فشم نیز به صورت خاص تحت اجرای طرح‏های ایمنی قرار می ‏گیرند.

وی تجهیز به آخرین فناوری‏های روز جهان در راه‏های استان تهران و کشور را به نوعی نمایش قدرت ایران اسلامی در مقابل سایر کشورهای جهان دانست.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.