خروس را روی پایگاه اینترنتی شبکه دو تماشا کنید

قسمت های پخش شده سریال خروس به تهیه کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی و کارگردانی سعید آقاخانی روی پایگاه اینترنتی شبکه دو قرار گرفت.

 به گزارش خبرگزاری هنر ایران؛ مخاطبان این سریال می توانند از این پس با مراجعه به آدرس اینترنتی www.tv2.ir قسمت های پخش شده این سریال طنز را تماشا کنند.” خروس” کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو است و هر شب از ساعت ۲۱:۴۵ روی آنتن تلویزیون می رود.

این سریال که مضمونی طنز دارد، روایتی است از زندگی پدری که دچار مشکل غیرمنتظره‌ای می گردد. این مشکل خانواده را به تکاپو می اندازد. در این میان پسر خانواده با همفکری دوستانش تلاش می کند تا چاره ای برای رفع این مشکل بیاندیشند. در نقشه بچه ها، مغز متفکر یک خروس است.

در این سریال بازیگرانی چون حمید لولائی، جواد رضویان، یوسف تیموری، علیرضا درویش، سپند امیر سلیمانی، مهسا کریم زاده، ملیکا شریفی نیا، سیروس میمنت، بهشاد شریفی، دانیال معصومی، حمید لیقوانی، عاطفه باقری، کریم قربانی، عزت ا… مهر آوران، بیتا خردمند، اصغر حیدری، سادیا جلالی پور، ابراهیم شفیعی، داوود مقدادی، اکبر اکبری مبارکه و مرضیه صداریی در آن به ایفای نقش می پردازند.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.