خروش مسلمانان نشانه عظمت اسلام است

عضو خبرگان رهبری خروش مسلمانان جهان در برابر توهین به پیامبر اکرم (ص)‌ را نشان عظمت اسلام و هشداری به مستکبرین جهان برشمرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه، آیت الله احمد بهشتی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه باقر‌العلوم‌(ع) با ابراز رضایت از وضعیت رو به پیشرفت جامعه علمی کشور گفت: به طور کلی هم اکنون ایران در مسیر توسعه و ترقی قرار گرفته و در چنین مسیری مراکز علمی و دانشگاهی نیز باید متناسب با این پیشرفت رشد کنند.
وی با اشاره به گستاخی مستکبرین جهان در اهانت به پیامبر اکرم(ص) افزود: جریانی که در دفاع از رسول خاتم در دنیا اتفاق افتاد، هشدار بزرگی به جهانیان بود که نشان داد مسلمانان در برابر توهین به مقدسات خود به مخصوص شخص اول اسلام و خلقت بشریت، ساکت ننشسته و کوتاه نمی‌آیند.
رییس دانشگاه قم، این خروش مسلمانان را مایه سربلندی و نشان عظمت اسلام خواند و گفت: مسلمانان باید حول همین محور باهم متحد شده و در مسیر عزت اسلام گام بردارند.
وی تاکید کرد: مسلمانان باید با اتحاد و انسجام، عزت از دست رفته خود در دنیای امروز را بدست آورند و با حفظ این روحیه در مسیر تکامل حرکت کنند.
عضو خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت:‌روزگاری مسلمانان پرچمدار قدرت ، معنویت و علم بودند ،‌ ولی بر اثر کوتاهی، عقب افتادند که امروز باید برای رسیدن به جایگاه قبلی خود باهم اتحاد کرده و حرکت کنند.

اهتمام ویژه به جنبه های مختلف ائمه اطهار‌(ع)
آیت الله بهشتی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت با اشاره به مقام والای امام رضا(ع) گفت: همه ما باید اهتمام ویژه ای به جنبه های مختلف ائمه اطهار (ع) داشته و در زندگی از آن‌ها الگو برداری کنیم.
عضو خبرگان رهبری، در پایان ضمن تبریک مجدد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در کشور بر لزوم احترام شاگردان به اساتید تاکید کرد  و تصریح نمود: امروز باید ظرفیت دانشگاه‌ها در مباحث علمی افزایش یافته و دانشجویان بتوانند به آسانی مطالب علمی را مورد نقد قرار دهند و این‌گونه نباشد که اساتید بخاطر نقد دانشجویان از آن ها انتقام بگیرند،‌بلکه باید با اخلاق خوب و منصفانه عمل کنند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.