خروطی: کسب جام اخلاق توسط تماشاگران گهر با ارزش‌تر از ماندن در لیگ برتر بود

۰۷اردیبهشت،

hemmat khahi-11-323.jpg

مدیر اجرایی گهر دورود کسب کاپ اخلاق توسط تماشاگران دورودی را بسیار با ارزش تر از ماندن این تیم در لیگ برتر دانست.

محمد خروطی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در رابطه با فرهنگ تماشاگران این تیم گفت: از بعد اخلاقی تماشاگران لرستانی و شهر دورود علی‌رغم تمامی تبلیغات مسمومی که در ابتدای فصل علیه‌شان انجام شد، نشان دادند جزء برترین های کشور می باشند و کاپ اخلاقی را که گرفتند بسیار با ارزش تر از ماندن تیم در لیگ برتر بود.

مدیر اجرایی گهر با اشاره به این که گهر فاقد ساختار و امکانات یک باشگاه حرفه‌ای و لیگ برتری مانند استادیوم، زمین تمرین مناسب و … بوده است، گفت: هدف این تیم فقط حضور در لیگ برتر فوتبال بود.

وی افزود: تیم گهر به سبب نداشتن امکانات مجبور بود بازی‌های خود را یک نیم فصل خارج از استان برگزار کند که همین مساله مشکلات بسیاری را برای این تیم به وجود آورد و تماشاگرانش نتوانستند به خوبی از آن حمایت کنند.

مدیر اجرایی گهر خاطر نشان کرد: حتی در نیم فصل دوم که بازی‌ها در شهر دورود انجام می‌شد نیز ما در خانه خود مهمان بودیم، زیرا بازیکنان مجبور بودند کیلومترها راه را بپیمایند و به دورود بیایند تا بازی خانگی برگزار کنند. به این سبب که محل اقامت‌شان خارج از استان بود که این مساله بازیکنان را بسیار خسته می‌کرد.

خروطی با تاکید بر این که از مسئولان استان توقع بیشتری داشتیم، اظهار کرد: اگر هدایتی به دورود آمد و با قبول کردن مدیریت یک تیم رده هجدهمی آبروی خود را در این راه گذاشت فقط به عشق مردم و جوانان پرشور لرستان بود تا بتواند از سقوط تیم گهر جلوگیری کرده و دل آنها را شاد کند.

وی افزود: متاسفانه مسئولان استان با آمدن هدایتی پا پس کشیدند و هیچ گونه حمایتی از این تیم نکردند و فقط از هدایتی و تیم گهر توقع نتیجه‌گیری داشتند.

مدیر اجرایی گهر همچنین گفت: حتی یک سرمایه‌گذار از استان حاضر نشد، برای گهر در یک بازی هم اسپانسر شود و هیچ هتلی نیز هیچ گونه تخفیفی برای این تیم قائل نشد و از کمترین کمکی نیز دریغ کردند.

خروطی اظهار کرد: متاسفانه هیچ مسئولی در استان دست به دست ما نداد تا مانع از سقوط تیم گهر شویم و همه فکر کردند چون هدایتی مدیریت تیم را به دست گرفته دیگر نیازی به کمک آنها نیست.

وی تنها کمک مسئولان استان به تیم گهر را اختصاص یک زمین تمرین به این تیم دانست و تاکید کرد: مگر با یک زمین تمرین می‌شود به نتیجه‌ مطلوب رسید و تمامی مشکلات یک تیم لیگ برتری را حل کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی منسجم و تمرینات منظم و فراهم شدن امکانات تیم گهر به لیگ برتر باز گردد و دل مردم خونگرم استان لرستان را شاد کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.