خرید توافقی و توزیع بیش از ۳۰ هزار تن محصولات کشاورزی و دامی و نهاده ها توسط شبکه تعاون روستایی استان گیلان

درگیلان
خرید توافقی و توزیع بیش از ۳۰ هزار تن محصولات کشاورزی و دامی و نهاده ها توسط شبکه تعاون روستایی استان گیلان

۲۱:۵۶ (جمعه ۶ مرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیر تعاون روستایی استان گیلان اعلام کرد : در اجرای طرح خرید توافقی محصولات کشاورزی و دامی و توزیع نهاده ها در سه ماه اول سالجاری مقدار ۳۰ هزار و ۸ تن انواع محصولات کشاورزی و دامی نهاده ها به ارزش ۱۳۹ میلیارد و ۱۹۴ میلیون ریال بصورت توافقی توسط شبکه تعاون روستایی استان گیلان خریداری و توزیع شد .

ضیاء فیض پور در ادامه افزود :  خرید محصولات کشاورزی به مقدار ۲۳ هزار و ۹۷ تن به ارزش اقتصادی ۹۶ میلیارد و ۸۷۷ نیلیون ریال بوده که  بیشترین مقدار خرید این محصولات شامل آرد گندم و ۵۸۱۹ تن ، کنسانتره دامی و ۵ هزار و ۴۶۱ تن ، سبوس ۵ هزار و ۴۴ تن پرتقال ۳ هزار و ۲۱۵ تن و جو و آرد جو یکهزار و۶۴۶ تن بوده است .

مدیرتعاون روستایی استان گیلان ادامه داد : همچنین مقدار ۶ هزار و ۹۱۱ تن پروتئین حیوانی شامل انواع گوشت قرمز و شیر به ارزش اقتصادی ۴۲ میلیارد و ۳۱۷  میلیون ریال خریداری گردیده که بیشترین مقدار خرید این محصولات مربوط به ۶ هزطار و ۸۵۷ تن شیر از دامداران میباشد .
وی تصریح کرد : این محصولات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۹ هزار و ۵۹۰ تن به ارزش ۴۲ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال بوده از رشد وزنی ۹۰% و رشد ریالی ۹۸% برخوردار میباشد.


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.