خریداران موبایل منتظر ارزانی بیشتر

۱۳م اسفند ،

همزمان با افت نرخ ارز در کشور بهای تمامی کالاهای دیجیتالی از جمله گوشی موبایل روند تعدیل قیمت را در پیش گرفته‌اند.
به گزارش موبنا به نقل از منابع بازاری،‌همزان با کاهش قیمت چشمگیر ارز در کشور طی دو روز قبل بهای تمامی کالاها از جمله گوشی موبایل و لوازم جانبی آن به طور چشمگیری کاهش یافته است.
کاهش قیمت ارز در کشور سبب شده تا بهای این کالای ارتباطی و دیجیتالی به طور چشمگیری افت کند به طوری که در بعضی از مدل‌ها با کاهش ۵۰۰هزار تومانی نیز روبرو شده‌ایم.
یکی از فروشندگان موبایل در این باره گفت: در حالی که قیمت این کالای ارتباطی نسبت به اولیل هفته جاری با افت قیمت چشمگیری روبرو شده اما این در حالی است که همچنان تقاضای چندانی برای این کالا وجود ندارد.
“داوود طزری” افزود: بیشتر مشتریان این کالا به منظور ارزان‌تر شدن بیشتر منتظر کاهش قیمت‌های مجدد در بازار می باشند به همین سبب نیز خرید خود را به روزهای آینده موکول کرده‌اند.
وی افزود: برخلاف عرف بازار در زمان ارزان شدن کالا مردم خرید خود را با احتمال ارزان تر شدن به زمان دیگر موکول می‌کنند که این امر به بی رونقی بازار این کالا دامن زده است.
این کارشناس بازار ادامه داد: با شرایط فعلی احتمال خرید و فروش چندانی از بازار نمی‌رود چرا که با وضعیت فعلی میزان حضور مردم در این بازاربه طور چشمگیری افت کرده است.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رضا:

    فیمت موبایل به علت اشباع شدن با زا رها و تولید اسان و فراوان وبسیار کم هزینه گوشی همر اه و رشد روز افزون مو بایل فر وشا ن همچنان به طور مداوم ارزانتر خوا هد شد .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.