خزانه دار انجمن قطعه سازان: رنو، پلی که فرو ریخت

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

خزانه دار انجمن قطعه سازان: رنو، پلی که فرو ریخت

خزانه دار انجمن قطعه سازان:
رنو، پلی که فرو ریخت

ممتازنیوز: خزانه دار انجمن قطعه سازان گفت: علی رغم تحریم شرکت های اروپایی علیه ایران، شرکت رنو تمامی تلاش خود را جهت ادامه فعالیت در ایران به کار می گیرد.

فرهاد به نیا در گفت و گو با خبرنگار ممتازنیوز، ضمن بیان این مطلب افزود: شرکت رنو اقدامی جهت توقف فعالیت خود در ایران نکرده بلکه اندکی تولید خود را کاهش داده و دلیل اصلی این امر فشارهای نقدینگی و افزایش مطالبات این شرکت است.
وی در ادامه تصریح کرد: این ضرورت وجود دارد که صنعت خودروسازی جهت پیشرفت و رسیدن به خودکفایی روزهای سخت مانند رفتن رنو از ایران را تجربه کند.
خزانه دار انجمن قطعه سازان همچنین اظهار داشت: شرکت رنو برخلاف پژو با اولین تحریم ها تسلیم نشد و به فعالیت خود در ایران ادامه داد که از این جهت جایگاه ویژه ای نزد خودروسازان ایرانی دارد همچنین این شرکت پل ارتباطی ایران با بازارهای اروپایی است که با رفتن آن، این روابط نیز از بین خواهد رفت.
وی عنوان کرد: خودروسازی ایران با رفتن رنو دچار بحران نخواهد شد زیرا استخوان بندی صنعت خودروسازی از قبل چیده شده و رفتن این شرکت تأثیر چندانی در آن نخواهد داشت.
به نیا در پایان خاطرنشان کرد: رفتن رنو از ایران موجب قطع ارتباط کیفی ایران با خودروسازان اروپایی می شود و خودروسازان ما ناگزیر به همکاری با کره و ژاپن می شوند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.