خزعلی: نهاد ریاست جمهوری از زنان در بحث فناوری‌های نوین حمایت خواهد کرد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده دستاوردهای بانوان در شرکت‌های فناور و دانش بنیان البرز در بخش تولید و صادرات را چشمگیر عنوان کرد و گفت: نهاد ریاست جمهوری از این زنان کوشا در بحث فناوری‌های نوین حمایت خواهد کرد.

خزعلی: نهاد ریاست جمهوری از زنان در بحث فناوری‌های نوین حمایت خواهد کرد

به گزارش ممتاز نیوز، انیسه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه بازدید از کارگاه‌های دانش بنیان تحت مدیریت بانوان مستقر در پارک علم‌ و فناوری البرز، از اینکه در این مرکز، شرکت‌های دانش بنیان توسط خانم‌ها یا به صورت خانوادگی اداره می‌شود، ابراز خرسندی کرد.

وی ضرورت حمایت از این بانوان که در بستر نوآوری‌ها تلاش وافری را به کار گرفته‌اند را مورد تاکید قرار داد و گفت: در این بازدید موفقیت‌های بسیار خوبی را شاهد بودیم زیرا این دانش بنیان‌ها با مدیریت بانوان، بخشی از نیاز بازار را تامین کرده و حتی در مواردی صادرات نیز داشته‌اند، لذا نهاد ریاست جمهوری از این زنان کوشا در بحث فناوری‌های نوین حمایت خواهد کرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: ما پشتیبانی‌های لازم را از این بانوان برعهده خواهیم داشت تا زمینه برای توسعه فعالیت های نوآورانه در جامعه مهیا شود.

خزعلی با اشاره به درخواست برخی دانش بنیان ها برای دریافت تسهیلات و بعضا تمدید مجوز فعالیت هایشان اظهار داشت: رفع اینگونه مشکلات را پیگیری و مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی افزود: یک سری مشکلات مطرح شده در جریان این بازدید نیز  مربوط به ضامن و وثیقه های بانکی است که سعی می کنیم این مشکلات را به ویژه برای خانم‌های سرپرست خانوار برطرف کنیم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.