خستگی راننده سمند جان ۴ نفر را گرفت

۱۱خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ رضا سلبی، رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از تصادف مرگبار یک دستگاه سواری سمند با گاردریل خبر داد و به ایسنا گفت: تصادف یک دستگاه سواری سمند با گاردریل در ساعت ۱:۱۰ بامداد روز جمعه سبب مرگ چهار تن در استان مرکزی شد.
سلبی با بیان اینکه اتفاق در ابتدای جاده فرهان رخ داد اظهارکرد: ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به سبب خستگی و خواب آلودگی سبب این اتفاق بود.

واژگونی خونین موتورسیکلت در جاده کن
حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از واژگونی خونین یک دستگاه موتورسیکلت در جاده امامزاده داوود خبر داد و به ایسنا گفت: وقوع یک مورد اتفاق واژگونی موتورسیکلت در ساعت ۱۷:۳۰ دیروز جمعه در مسیر جاده امامزاده داوود به کن به مرکز ۱۱۵ اورژانس تهرن اطلاع داده شد.
وی با بیان اینکه به دنبال اعلام خبر وقوع این اتفاق دو دستگاه آمبولانس به محل اتفاق اعزام شد، افزود: تکنیسین های اورژانس پس از حضور در محل سه مصدوم این اتفاق را پس از انجام معاینات و اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان حضرت رسول (ص) منتقل کردند.

تصادف خونین سه خودرو
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران همچنین از تصادف خونین سه دستگاه خودروی پراید، پرشیا و کامیون ایسوزو خبر داد و گفت: به دنبال این اتفاق که در کیلومتر ۵ جاده مخصوص کرج رخ داد؛ سه تن مصدوم شدند. عوامل اورژانس پس از حضور در محل و انجام اقدامات اولیه درمانی این اشخاص را در ساعت ۱۲:۰۴ دیروز جمعه به وسیله دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان فیاض بخش منتقل کردند.

۲کشته و ۳مجروح در تصادف آزرا با سمند
سرهنگ صفایی، فرمانده پلیس راه خراسان رضوی به واحد مرکزی خبر گفت: در حادثه رانندگی که بامداد امروز شنبه در فاصله ۲کیلومتری پلیس راه کاشمر روی داد، یک دستگاه خودروی سواری آزرا با یک دستگاه خودروی سواری سمند به شدت تصادف کرد. در این اتفاق ۲ سر نشین خودروی سمند در دم جان باختند و راننده و ۲سرنشین دیگر این خودرو به شدت مجروح شدند.
او سبب این اتفاق را انحراف به چپ سواری سمند اعلام کرد.

کشته و زخمی شدن ۶ نفر بر اثر تصادف در محور یاسوج – اصفهان
محمد رضا قنبری،مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از کشته شدن پنج نفر و زخمی شدن یک تن در دو تصادف در محور یاسوج – اصفهان خبرداد و به ایسنا گفت: روز جمعه ساعت ۲۳ و ۵۸ دقیقه طی تماس مردمی، اورژانس یاسوج از تصادف یک خودرو پراید با یک دستگاه لودر در محور یاسوج-اصفهان در منطقه مادوان پایین در شهرستان بویراحمد مطلع و بعد از پنج دقیقه نیروهای اورژانس در صحنه حاضر شدند.
وی اظهار کرد: بر اثر تصادف خودرو پراید با لودر پارک شده در خیابان یک زن و مرد ۲۶ و ۳۰ ساله در دم کشته شدند و قبل از رسیدن نیروهای امدادی توسط نیروهای اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی عملیات رهاسازی و درمان انجام شد و پس از اقدامات درمانی اولیه یک پسر بچه ۴ ساله ای که زخمی شده بود، توسط نیروهای امدادی اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد.
مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین در تصادفی دیگر که عصر روز پنج شنبه، ۹ خرداد ماه ساعت ۱۶ و ۳۷ دقیقه بین خودرو پراید و یک دستگاه کامیون بنز در محور یاسوج-اصفهان در منطقه پل تلگاه اتفاق افتاد دو نفر مرد به نام های “دکتر سام ور ناصری” و “محمد حسن ابراهیمی نیک”در دم کشته شدند و یک پسر بچه ۴ ساله (پسر دکتر سام ور ناصری) بدلیل شدت جراحات وارده در حین انتقال به بیمارستان توسط خودرو های عبوری قبل از رسیدن به بیمارستان فوت کرد.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.