خشایار اعتمادی به صحنه می‌رود/ فعلا به انتشار یافتن آلبوم فکر نمی‌کنم

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

خشایار اعتمادی که در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها است به زودی در تهران به صحنه می‌رود.

خشایار اعتمادی، خواننده در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری تور کنسرت‌هایم در تهران و شهرستان‌ها هستم که قرار بود این تور موسیقی از سال قبل برگزار شود ولی به سبب اینکه این کار پیچیده و بزرگ است در نتیجه تصمیم گرفتیم سرفرصت و در زمان مناسبی این کنسرت‌ها برگزار شود.

این خواننده در ادامه بیان کرد: در حال حاضر اصلا به انتشار یافتن آلبوم فکر نمی‌کنم و فقط می‌خواهم تور کنسرت‌هایم در تهران و شهرستان‌ها برگزار شود در نتیجه تمام تلاشم را می‌کنم تا این کنسرت‌ها به زودی برگزار شود.

اعتمادی در ادامه دربارهٔ این تور موسیقی افزود: قرار است دو کنسرت در تهران برگزار کنیم و بعد از آن در شهرهای رشت، شیراز، اصفهان و… به اجرای برنامه بپردازیم.

خشایار اعتمادی تاکید کرد: این کنسرت‌ها با همراهی ارکستر ۲۰ نفره برگزار می‌شود و قرار است با یک رپرتوار تازه به صحنه رویم، همچنین این کنسرت‌ها سازبندی متفاوتی دارد و در این کنسرت از سازهایی همچون سنتور، ویلون و همین طور از یک گروه کر هشت نفره استفاده می‌شود.

این خواننده در پایان دربارهٔ قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود، خاطرنشان کرد: در این کنسرت‌ها قطعاتی از آلبوم‌های “تو محکومی به برگشتن”، “باید به تو برگردم” و “عاشقی هرکی هرکی شد” را برای مخاطبان اجرا می‌کنیم.

 

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.