خشایار اعتمادی: دوستان خیانت در امانت کردند/ انتشار غیرقانونی ترانه‌ مشترکش با رضا صادقی

«خشایار اعتمادی» دو روز پس از لو رفتن قطعه دو صدایی خود و «رضا صادقی» که قرار بود در آلبوم جدید وی با عنوان «تو محکومی به برگشتن» منتشر شود، با انتقاد از دوستانش، این اتفاق را اتفاقی تلخ و ناراحت‌کننده خواند و مسببان این اتفاق را به خدا واگذار کرد.

این خواننده با اظهار تأسف از انتشار فایل نهایی نشده این قطعه، گفت: متاسفانه برخی دوستان خیانت در امانت کردند و این کار را روی اینترنت منتشر کردند تا اتفاق ناراحت‌کننده‌ای برای آلبوم من بیفتد. این قطعه اصلا با این تنظیم و به این شکل در آلبوم نیست و فایل نهایی شده آن فرق‌های اساسی با اثر منتشر شده دارد. متأسفانه بازار موسیقی کشور جوری شده که دیگر خیلی سخت می‌شود به کسی اعتماد کرد و باید به سختی مواظب همه جوانب بود تا مبادا اتفاق‌های این چنینی‌، کار را زمین بزند. البته از اینکه این کار با این کیفیت پائین در فضای مجازی منتشر شده ناراحت نیستم و خوب می‌دانم اگر هر شنونده‌ای فایل نهایی آن را که در آلبوم گنجانده شده بشنود، کاملا نظرش عوض خواهد شد.

این خواننده در پاسخ به این سوال که چرا پس از لو رفتن این قطعه، در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی و سایت نیز همین قطعه ماکت منتشر شده، گفت: متأسفانه مدیریت این صفحات و رسانه‌ها در اختیار دوستان خوبی است که همیشه هم نسبت به من لطف داشته‌اند. من مسافرت بودم و دوستان هم بی‌اطلاع از موضوع، این قطعه را منتشر کردند و به اشتراک گذاشتند. در هر حال من هم بعد از یک روز مطلع شدم و چون کار از کار گذشته بود، سعی کردم به جای واکنش، صحبت‌هایی که درباره کار می‌شد را بشنوم و بعد قضاوت کنم.

اعتمادی در انتهای صحبت‌هایش نیز درباره جزئیات و آخرین اطلاعات آلبومش گفت:  آلبوم «تو محکومی به برگشتن» همه مجوزهای لازم را اخذ کرده و همه قراردادهای پخش و انتشارش نیز امضا شده و ظرف دو روز آینده اقدام به انتشار جزئیات آلبوم خواهیم کرد. برنامه‌ریزی‌های زیادی برای این آلبوم انجام شده که یک کار ویژه هم صورت گرفته که دو روز بعد آن‌ها را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد. دموی آلبوم هم حاضر شده که به زودی آن ‌را منتشر خواهیم کرد.

 

فارس

کافه موسیقی::صفحه اصلی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.