خشم سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از افشای زودهنگام ترکیب تیمش در دیدار با یونان

به گزارش ایرنا ، ‘ خوآکیم لو ‘ با کنار گذاشتن’ ماریو گومز ‘،’ لوکاس پودولسکی ‘ ، و ‘ توماس مولر ‘ از ترکیب اصلی تیم در دیدار جمعه شب در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا درمقابل یونان که به پیروزی چهار بردو شاگردانش انجامید مایه شگفتی شد ولی خبر این تغییر زودتر فاش شد.

این گزارش به نقل از خبرگزاری فرانسه حاکیست : سرمربی آلمان پیش از دیدار پنجشنبه شب تیمش در نیمه نهایی مقابل برنده دیدار ایتالیا و انگلیس در ورشو گفت : من دقیقا نمی توانم بگویم که این خبر از کجا به بیرون درز کرده است.

وی با بیان اینکه بازیکنان با نمایندگان خود صحبت می کنند شاید این خبر از آنجا درز کرده باشد، افزود: آنان با منزل تماس می گیرند و با دوستان خود چه از روی خوشحالی و چه ناراحتی صحبت می کنند.

سرمربی آلمان تاکید کرد : من مطمئن هستم که این خبر از سوی بازیکنان به بیرون درز نکرده است . کانال های دیگری وجود دارد که قابل شناسایی نیستند.

لو اظهار داشت : چندان خوشانید نیست که دست کسی خیلی زود رو شود.

ترکیب اصلی تیم تنها پیش از شروع بازی مشخص می شود ولی ترکیب مورد نظر لو زودتر از آن در خروجی رسانه های خبری آلمان قرار گرفت و آنها گزارش دادند که ‘ آندره شویرله ‘ ، ‘ میروسلاو کلوزه ‘ و مارکو رویس از همان ابتدا در ترکیب قرار گرفته اند.

شویرله هافبک آلمان پس از درز دوباره خبر ترکیب تیم به بیرون، فاش ساخت که سرمربی تیم از این بابت خشمگین شده است.

این هافبک ۲۱ ساله بایر لورکوزن با بیان این که این مساله قطعا جای تاسف است، افزود : سرمربی با ما در این مورد صحبت کرده و بدیهی است که وی چندان خوشحال نیست .

شویرله افزود : من اطمینان دارم که این افشاگری از داخل صورت نگرفته بلکه کسی خارج از تیم این کار را انجام داده است.

این نخستین بار نیست که برای آلمان در یورو ۲۰۱۲ چنین اتفاقی رخ می دهد،در دیدار افتتاحیه این تیم مقابل پرتغال نیز تغییر ترکیب تیم زودتر فاش شده بود.

مترجمام ۱۴۰۳ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۶۶۱۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.