خطاب های خداوند به پیامبر در “یک آیه مهر”

برنامه “یک آیه مهر” هر روز با اشاره به آیات خطابی به پیامبراکرم (ص) از رادیو قرآن پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی  رادیو قرآن؛ با توجه به اینکه این در این برنامه آیات  کلام خدا به مخاطب محبوب خود ـ پیامبر(ص)  ـ که طریق تنزل را طی کرد تا به دست سایر آدمیان رسید است بیان می شود که شامل آیاتی است که شخص پیامبر(ص) مخاطب ویژه آن است.
این آیات بی شک ،پرده از حکمت‌های بی شماری برداشته و حکایت‌های بی‌مانندی از تعالیم و پرورش یک انسان بی بدیل دارد،انسانی که اگر چه از جهاتی مانند سایرین است (فصلت/۶) از جهاتی نیز متفاوت (از سایرین) پرورش یافته،تا قلبش یک جا مهبط وحی گردد و کلام خدا را یکباره حمل کندو آینه‌ای بی زنگار برای تصویر آن بی صورت گردد!
در برنامه “یک آیه مهر” سعی شده است با بیان این آیات،و شناخت کیفیت خطاب آنها،به آشنایی با بخش عظیمی از آیات قرآن منجر ‌شود.
 خطاب های مستقیم و ویژه پیامبر در اسلوب و ساختارهای گوناگون آمده است که در برنامه “یک آیه مهر”  به تبیین پیامبر(ص) از آغاز قرآن  و اولین خطاب در آیه ۴سوره بقره پرداخته می شود .
“یک آیه مهر” کاری از گروه قرآن و معارف رادیو قرآن است که شنوندگان می توانند هرروز از ساعت۶:۵۰  این میان برنامه ۵دقیقه ای را به سردبیری مونا توسلی بشنوند./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.