خطیبی-نمی‌شود در بازی فردا ۹۰ دقیقه هجومی بازی کرد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

پورتال  ایران

حسین خطیبی با بیان اینکه نمی‌شود در بازی فردا ۹۰ دقیقه هجومی بازی کرد گفت: ما همیشه فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و سعی داریم که این روند را تکرار کنیم چرا که می‌خواهیم در لیگ بمانیم.

پورتال  ایران

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، حسین خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با سپاهان اظهار کرد: بازی سختی داریم چرا که سپاهان تیمی خوب و ریشه‌دار است ولی ما امید به بازی فردا داریم. علی‌رغم اینکه سه بازیکن کلیدی‌مان را به دلیل مصدومیت نداریم، ولی می‌خواهیم که بازی خوبی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه ایمان موسوی، خالد شفیعی و سامان نریمان را در بازی فردا نخواهیم داشت ادامه داد: ۶ – ۷ هفته است که هم سپاهان و هم گسترش فولاد طلسم شده‌اند. البته سپاهان بدشانسی داشته و ما هم نیز مشکلاتی را داشتیم که علی‌رغم اینکه در بازی‌های قبل خوب بازی می‌کردیم نتوانستیم نتایج خوبی را بگیریم.

خطیبی با بیان اینکه نمی‌شود در بازی فردا ۹۰ دقیقه هجومی بازی کرد، تصریح کرد: به هر حال دفاع هم نوعی تاکتیک است و برای اینکه نتیجه را حفظ کنیم گاهی رو به دفاع می‌آوریم.

 

پورتال  ایران

 

وی درباره هدف‌گذاری گسترش فولاد در لیگ برتر عنوان کرد: رسول خطیبی را همه می‌شناسند. هم در دورانی که بازی می‌کرد و هم در مربی‌گری‌اش. او فردی باتعصب است و هر کجا که باشد باتعصب است و این تعصب در شهر خودش طبیعتا بیشتر است. هدف ما این است که فوتبال تبریز را زنده کنیم و شاهد این باشیم که بازیکنان تبریزی نیز به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

مربی گسترش فولاد با اشاره دوباره به بازی فردا گفت: در دفاع ضعف‌هایی داشتیم که برطرف کردیم و دوست داریم که در بازی فردا پیروز میدان باشیم. ما بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای داریم و ۸۰ درصد تیم‌مان بومی است. ما همیشه فوتبالی خوب ا رائه دادیم و سعی داریم که این روند را تکرار کرده چرا که می‌خواهیم در لیگ بمانیم.

وی درباره داوری نیز افزود: ما همیشه از داوری دفاع کرده‌ایم. البته ما هم از اشتباه‌های داوری متضرر شده‌ایم و حدود ۱۲ امتیاز را از دست داده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال آیا باشگاه قصد ندارد تا برنامه‌ای برای خداحافظی رسول خطیبی در نظر بگیرد تصریح کرد: باشگاه نیم فصل قصد داشت که با تیمی بزرگ بازی کرده تا رسول در آن دیدار از دنیای بازیگری خداحافظی کند چرا که دیگر نمی‌تواند در میدان ۹۰ دقیقه بدود. البته رسول دوست داشت که با سپاهان بازی خداحافظی انجام دهد چرا که خاطرات خوشی را با این تیم داشته اما باشگاه قصد دارد که تیمی خارجی را برای بازی دعوت کند. فعلا که فرصت نشده اما شاید آخر فصل یا با سپاهان یا با تیمی خارجی بازی خداحافظی برای رسول خطیبی گذاشته شود.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.