خطیب: لندن شاهد خلق شگفتی کشتی گیران ایران خواهد بود

حجت اله خطیب در گفت و گو با ایرنا افزود:در چند ماهی که به عنوان سرپرست در راس امور فدراسیون کشتی بوده ام، تلاش هاوفشارهایی که بر روی کشتی گیران ایرانی بود را از نزدیک دیدم و مطمئن هستم در لندن شاهد افتخار آفرینی دلاورمردان کشورمان هستیم.

وی ادامه داد: شرایط کشتی گیران خوب است. همه نفرات در ماه های اخیر فوق العاده بوده اند. قهرمانی هایی که در این مدت کسب شده، نوید روزهای خوب در المپیک ۲۰۱۲ است و اگر اتفاقی روی ندهد،باید منتظر خبرهای خوش از لندن باشیم.

خطیب گفت: آوردگاه المپیک بسیار سخت و سنگین است . متاسفانه همیشه ایران و به خصوص کشتی در المپیک خیلی خوش شانس نبوده ، می خواهیم به این بدشانسی ها خاتمه دهیم و خودمان تاریخ را ورق بزنیم . با تلاشهایی که من دیده ام نباید به چیزی جز افتخار در این دوره از بازیها فکر کرد، اما باید دید سرنوشت چه تقدیری برای ما رقم زده و خدا برای ما چه مقدر کرده است.

سرپرست فدراسیون کشتی تصریح کرد: شادی مردم برای کاروان کشتی ایران و مسوولان فدراسیون بسیار مهم است. تمام تلاش ما این است که با افتخار آفرینی در لندن لبخند را به ملت ایران هدیه کنیم و امیدوارم با درخشش همه نفرات این مهم در بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن محقق شود.

ورزشی**۰۶۶۱**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۱۴۰۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.