خط خبری رسانه‌های عربی یک مفهوم دارد؛ ایران را با تروریست‌ها درگیر کنید!

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: تمامی اظهار نظرات رسانه‌های عربی در راستای خط مشی غربی است و برای درگیر کردن ایراب با گروه تروریستی تکفیری بعثی صورت می‌گیرد.

“احمد کاظم‌زاده” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اصرار رسانه‌های عربی مبنی بر ارسال تجهیزات نظامی از سوی ایران به عراق، اظهار داشت: پس از حملات غافلگیر کننده گروه تروریستی تکفیری بعثی به عراق و پیشروی آن‌ها در مناطق این کشور، طی یک اقدام برنامه‌ریزی شده در چارچوب جنگ روانی رسانه‌های غربی و پس از آن رسانه‌های عربی تلاش کردند تا به هر طریق ممکن پای ایران را به تحولات جدید عراق باز کنند.
 
وی ادامه داد:  هدف آن‌ها از طرح چنین موضوعی درگیری ایران با گروه تروریستی تکفیری بعثی است.
 
این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: این خط خبری که ایران به عراق تجهیزات نظامی ارسال می‌کند از سوی رسانه‌های عربی مانند “الشرق الاوسط ”  مطرح شد و رسانه‌های غربی به آن دامن زده تا جنگ روانی مد نظر را به راه بیاندازند.
 
کاظم‌زاده با اشاره به شکست طرح‌هایی که علیه دوستان ایران در محدوده مقاومت به راه انداخته شده بود، گفت: این موضوع وضعیت و جایگاه ایران را در منطقه ارتقا بخشیده است.
 
وی افزود: یکی از اهداف اعلام نشده فعالیت‌های گروه تروریستی تکفیری بعثی در عراق ایجاد اختلال در این کشور وبه چالش کشیدن ایران است.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی اظهار نظرات رسانه‌های عربی در راستای خط مشی غربی است و برای درگیر کردن ایراب با گروه تروریستی تکفیری بعثی صورت می‌گیرد.  

انتهای پیام /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.