خط و نشان شدید علی دایی برای سامان گوران: آدم‌ لوده‌ای که ادای مرا درمی‌آورد سرباز فراری است/ چرا یک نفر او را نمی‌گیرد و به سربازی ببرد؟

خط و نشان شدید علی دایی برای سامان گوران: آدم‌ لوده‌ای که ادای مرا درمی‌آورد سرباز فراری است/ چرا یک نفر او را نمی‌گیرد و به سربازی ببرد؟خط و نشان شدید علی دایی برای سامان گوران: آدم‌ لوده‌ای که ادای مرا درمی‌آورد سرباز فراری است/ چرا یک نفر او را نمی‌گیرد و به سربازی ببرد؟
تاریخ درج : ۲۹ مهر
سرفصل : در حاشیه سینما   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : سرمربی راه‌آهن گفت: کسی که لودگی می‌کند و ادای مرا درمی‌آورد سرباز فراری است که نمی‌توانند او را بگیرند.

علی دایی که ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی فردا با پرسپولیس سخن می گفت، در مورد اینکه برخی از اشخاص در برنامه‌های خاص ادای او و سایر بزرگان را در می‌آورند و بزرگان فوتبال را تمسخر می‌کنند گفت: بزرگ بودن چنین تبعاتی دارد بخصوص در کشور ما که دنبال مسائل دیگر هستیم و چشم دیدن آدم‌های بزرگ را نداریم. در کشورمان مشکلات زیادی داریم و باید به مشکلات برسیم اما یک آدم که شناخته شده هم هست چنین کاری را می‌کند و به ما هم بر نمی‌خورد. بزرگ بودن تاوان دارد و باید تاوانش را داد؛ مخصوصا در این مملکت.

به گزارش فارس، دایی ادامه داد: مسائل ساده را نمی‌توانیم حل کنیم و چنین مسائلی هم پیش می‌آید. طنز با مسخره کردن فرق می‌کند. طنز، آدم‌ها را می‌خنداند اما اینکه لودگی کنیم و دیگران را به سخره بگیریم درست نیست. به این چیز‌ها عادت کرده‌ایم، قانونی نیست و کاری نمی‌شود کرد. البته می‌شود کار کرد اما وقتش را ندارم که صرف آدم‌های لوده و احمق کنم. اگر بخواهیم چنین کاری کنیم نباید زندگی کنیم.

دایی خاطرنشان کرد:‌ نباید وقتم را صرف آدمی کنم که یکی از آنها سرباز فراری است و نمی‌توانند این سرباز فراری را در جایگاهش قرار دهند. آیا بچه‌های مردم که نمی‌توانند برنامه اجرا کنند باید سربازی بروند و دنبال هزار چیز باشند؟ نان‌آور خانه باید به سربازی برود اما یک لوده که وقتی در زندگی شخصی‌اش وارد می‌شوی متوجه می‌شوی وجود چنین آدم‌هایی برای جامعه مضر است و از سربازی هم فرار کرده هر کاری می‌کند. او را می‌گیرند و می‌برند اما دوباره فرار می‌کند. نیروهای نظامی نمی‌توانند این آقا را بگیرند و به خدمت ببرند.دایی چه می‌خواهد بکند؟

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال عنوان کرد: بگذارید این آدم‌ها همین گونه حال کنند و چنین مسائلی در کشورمان اجرا شود. بعضی وقت‌ها از سایه‌مان هم می‌ترسیم اما بعضی وقت‌ها هر کسی هر کاری دوست دارد می‌کند. آیا نمی‌دانند این سرباز فراری کجا برنامه اجرا می‌کند؟ چرا یک نفر نمی‌گیرد و او را به سربازی ببرد. سربازی فقط برای قشر محروم است و افرادی که کسی را ندارند باید به سربازی بروند. ما لیسانس گرفتیم و به خدمت سربازی رفتیم. بهتر است مسئولان اینها را جواب دهند نه علی دایی.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.