خط و نشان یحیی توره برای تیم سابقش: بارسلونا از ما می‌ترسد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – یحیی توره ستاره ساحل عاجی منچستر سیتی به به قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش ممتاز؛ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کمتر از دو ماه دیگر شاگردان مانوئل پیگیرینی به مصاف بارسلونا خواهند رفت. منچستر سیتی که سرانجام با ولخرجی مالکان عرب خود به مرحله حذفی این رقابت ها رسید، در شرایطی رودروی آبی و اناری پوشان قرار خواهد گرفت که اکثر کارشناسان شانس بارسا را برای صعود از این مرحله بیشتر می دانند. با این حال یحیی توره که سال ۲۰۱۰ بارسلونا را به مقصد منچستر سیتی ترک کرد، اعتقاد دارد که تیم سابقش از رویارویی با نماینده انگلیس ترس دارد: «برای تاریخ سازی گاهی به زمان بیشتری نیاز است. من فرد خوش شانسی هستم که که در چنین موقعیتی قرار دارم چرا که در حال حاضر باشگاه بازیکنان فوق العاده ای را در اختیار دارد.»

او ادامه داد: «اگر بخوهاهم صادقانه بگویم، در باشگاه منچستر سیتی هر چیزی در جای مناسبی قرار گرفته و بدون شک تا سالهای آینده این سیتی به بزرگترین باشگاه دنیا تبدیل خواهد شد.»

توره در مورد رویارویی با تیم سابقش در لیگ قهرمانان گفت:‌ »بارسلونا کاملا از ما می ترسد. به خصوص زمانی که سبک بازی ما را در لیگ برتر ببینند، ترسشان بیشتر می گردد. ما فوتبال بی نظیری را ارئه می دهیم و گل های بسیاری به ثمر می رسانیم. به هر حال بازی سختی را پیش رو داریم و می دانیم برای پیروزی باید در بهترین شرایط خود باشیم.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.