خلعتبری: شایستگی برد کره در خاکش را داریم

۲۷خردادماه،

محمد رضا خلعتبری با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه دیدار مقابل کره جنوبی از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی را داریم، بچه‌ها آماده می باشند تا یک بازی خوبی را مقابل کره جنوبی انجام دهیم.

به گزارش فارس ، وی ادامه داد: البته بازی خیلی سختی را پیش رو داریم، خیلی خوب می‌دانیم آنها از چه قدرت بالایی برخوردار می باشند، ولی ما برای پیروزی تلاش می‌کنیم و برای گرفتن سه امتیاز به زمین مسابقه خواهیم رفت.

این مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به شرایط آمادگی این روزهای ملی پوشان گفت: خدا را شکر شرایط بد نیست البته هوای کره شرجی است اما با این حال بازیکنان آماده می باشند و در روزهای قبل روی نقاط ضعف و قوت تیم کره که از طریق مربیان به ما گوشزد شده کار کردیم و این شایستگی را داریم کره را در خاکش شکست دهیم.

این مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به شرایط آمادگی خودش برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی در دیدار مقابل کره جنوبی گفت: این مسابقه شرایط خاصی را دارد من هم آماده هستم اما کادر فنی هر بازیکنی که آماده تر باشد را به زمین می‌فرستد. در نهایت این سرمربی است که صلاح می‌بیند بنا به آمادگی جسمانی بازیکنان در پازل تاکتیکی‌اش کدام نفرات در ترکیب اصلی قرار بگیرند. در کل هم مهم نیست من بازی بکنم یا بازیکن دیگری به میدان برود، مهم این است که هر بازیکنی که به زمین مسابقه می‌رود به تیم ملی کمک کند تا نتیجه لازم به دست بیاید. در این بین بازی کردن و نکردن برخی ملی پوشان دیگر اهمیتی ندارد.

خلعتبری در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان عزم خود را جزم کردند تا در دیدار مقابل کره جنوبی نتیجه لازم را به دست بیاورند و به جام جهانی صعود کنند اظهار داشت: بله ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا تیم ملی به جام جهانی صعود کند، ما شایستگی حضور در جام جهانی را داریم و نقاط قوت خود را تقویت کرده و نقاط ضعفمان را پوشش داده‌ایم تا در نهایت بتوانیم با پشت سر گذاشتن کره جنوبی بار دیگر حضور در جام جهانی را تجربه کنیم.

وی افزود: می‌دانم مردم از تیم ملی توقع دارند من هم اگر در ترکیب اصلی قرار گرفتم با تمام وجود بازی خواهم کرد یا حتی اگر به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شدم از هیچ کوششی برای موفقیت تیم ملی دریغ نخواهم کرد.

این مهاجم ملی پوش کشورمان با اشاره به نقاط ضعف و قوت کره جنوبی گفت: ما فیلم چند مسابقه اخیر کره را دیده‌ایم اما الان نمی‌توان در خصوص نقاط ضعف و قوت این تیم در رسانه‌ها صحبت کرد اما مربیان نکات لازم را به ما گوشزد کردند و انشاالله با اجرای دستورات تاکتیکی کی‌روش بتوانیم به هدفمان برسیم.مردم دوست دارند تیم ملی به جام جهانی برود و ما هم می‌خواهیم آنها را خوشحال کنیم.

خلعتبری در خصوص عقد قرارداد با تیم عجمان امارات آن هم در حالی که از سوی فدراسیون فوتبال حضور در تیم‌های اماراتی ممنوع شده است، گفت: من قراردادم را با تیم عجمان دو روز بعد از مسابقه سپاهان و پرسپولیس در فینال جام حذفی امضا کردم و آن زمان بحث نامگذاری لیگ امارات به نام مجعول خلیج ع-ر-ب-ی مطرح نبود. با این حال من در این ارتباط با آقای نبی و کفاشیان صحبت کردم و آن چه واقعیت بود را به آنها گفتم. حالا منتظر هستم ببینم در روزهای آینده چه تصمیماتی در این ارتباط گرفته می‌شود اما آنچه که مهم است این که کشور برای من از همه چیز با ارزش‌تر است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.