خلیل صالحی: کاسیمیرو حرفی از استعفا نزده است/ او فردا به ایران برمی‌گردد

۲۷م دیماه ،

hemmat khahi-6-371.jpg

مدیر عامل باشگاه نفت آبادان گفت: کاسیمیرو برای انجام عمل جراحی به کشورش رفته ولی روز جمعه روی نیمکت تیم می‌نشیند.

خلیل صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ وضعیت جسمانی آلفردو کاسیمیرو و شایعه استعفای وی به سبب کسالت گفت: کاسیمیرو فقط برای انجام یک عمل جراحی به کشورش رفته و فردا شب (پنج‌شنبه) در ایران خواهد بود و روز جمعه هم برابر تراکتورسازی روی نیمکت تیم می‌نشیند. او حرفی از کناره‌گیری از تیم نزده و حتی گفته است که عمل جراحی‌اش بسیار جدی نیست که او را مجبور کند چندین روز استراحت کند.

وی دربارهٔ وضعیت تیم هم گفت: متاسفانه شرایط بسیار سخت و دشوار شده است چون امتیازهای بسیاری را از دست داده‌ایم. تمام تلاش باشگاه بر این است که شرایط روانی تیم را بازگرداند و وضعیت را بهتر کند. به هرحال شرایط برای تیم‌های قعر جدولی مناسب نیست.

صالحی هم‌چنین با ابراز نگرانی از وضعیت نفت آبادان و احتمال سقوط این تیم به دسته پایین‌تر گفت: شرایط ما سخت است و به تبع همین مساله مجبور هستیم که تلاش بیشتری داشته باشیم تا بر مشکلات فائق بیاییم. این کار نیازمند این است که وقت بیشتری بگذاریم که ان‌شا‌الله شرایط را به سمت بهتر‌شدن سوق دهیم.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان برخلاف بسیاری از مدیران عامل باشگاه‌ها مدعی است که باشگاهش مشکل مالی ندارد: خوشبختانه تاکنون به همه تعهدات مالی خود عمل کرده‌ایم و هیچ مشکلی از این بابت نداریم. امیدوارم درادامه هم به همین شکل کارمان را ادامه دهیم.

وی در ادامه و در پاسخ به سوالی دربارهٔ‌ی این‌که چرا وضعیت نفت آبادان با تمام قدمت و سابقه‌اش به این جا رسیده است که کاندیدای سقوط باشد، گفت: ما دو مشکل عمده داریم. اول این‌که بازیکنان مطرح حاضر نیستند به خاطر شرایط جوی، گرما و گرد‌وخاک به آبادان بیایند و دوم این‌که در سال‌های قبل روی تیم‌های پایه کار نشده است که اکنون بتوانیم از استعداد‌های بومی استفاده کنیم.

صالحی در پایان گفت: از زمانی که ما به باشگاه آمدیم تلاش کردیم که مشوق‌های خوبی برای مربیان تیم‌های پایه در نظر بگیریم که روند سازندگی خود را سرعت بدهند. حالا که بازیکنان مطرح به آبادان نمی‌آیند، دست کم باید بتوانیم از نیروهای بومی استفاده کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.