خواب قهرمانی در ویمبلدون را دیدم! /شلوغی های نیویورک اعصابم را به هم می ریزد

مرد شماره ی یک تنیس انگلستان که تا به حال با وجود تمرین های فراوان نتوانسته به قهرمنی ویملبدون دست یابد اعتراف کرد که تمام ذهن او درگیر این عنوان است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری روئیترز، این تنیسور ۲۵ ساله چهارمین فینال گرند اسلم خود را در ویمبلدون پس از چهار ست به راجر فدرر واگذار کرد.

او البته چهار هفته ی بعد توانست با قهرمانی در المپیک به خود روحیه اما به تازگی اعلام کرده است که هیچ عنوانی به اندازه ی قهرمانی در ویمبلدون برایش ارزشمند نیست و این موضوع ذهن او را تا جائی درگیر کرده است که خواب این قهرمانی را دیده است!

وی در این ارتباط گفت: چهار روز پس از تمام شدن ویمبلدون خواب قهرمانی در این تورنمنت را دیدم و صبح که بلند شدم احساس بسیار بهتری داشته اما کمکی زیادی به وضعیتم نکرد.

وی در ادامه افزود: البته بعد از المپیک نیز در خواب دیدم که فینال المپیک را واگذار کردم اما از خواب که پریدم و متوجه شدم که مدال طلا را در کمد خود دارم بسیار خوشحال تر شدم.

مورای درحال حاضر در رقابت های یو اس اوین حضور دارد و از وضعیت شهر نیویورک بسیار ناراضی است او در این رابطه می گوید: تمام وقت خود را در هتل می مانم چرا که شهر نیویورک خیلی شلوغ است و همهمه ی آن اعصاب من را به هم می ریزد و فکر نمی کنم این برای مسابقاتم مثبت باشد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.