خواجه سروی در غرفه ایسنا خبرداد: مسکن مهر دانشجویی پیش از پایان دولت دهم واگذار می‌شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

2-12.jpg

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز ثبت‌نام مرحله بعدی مسکن مهر دانشجویی از هفته سوم آبان ماه خبر داد.

غلامرضا خواجه سروی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در غرفه ایسنا، با بیان اینکه تاکنون کمتر از ۲۱ هزار تن iبه صورت متمرکز از سراسر کشور در طرح مسکن مهر دانشجویی ثبت‌نام نموده‌اند، اظهارکرد: در حال حاضر لیست‌ها را آماده نموده‌ایم و برای وزارت مسکن فرستاده‌ایم که از واحدهای ساخته شده مسکن مهر در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مسکن مهر دانشجویی پیش از پایان دولت دهم واگذار می‌شود، ابراز امیدواری نمود که تعدادی از واحدها تا ۲۲ iبهمن سال جاری واگذار شود.

خواجه سروی در خصوص تسهیلات درنظر گرفته شده برای دانشجویان تصریح‌کرد: بعضی از شرایطی که برای مردم عادی وجود دارد برای دانشجویان حذف شده برای مثال در شرایط عادی فرد برای دریافت مسکن مهر باید مدتی را در منطقه واگذار شده، ساکن باشد که این موضوع برای دانشجویان حذف شده است.

وی افزود: همچنین در بحث ودیعه مسکن مهر دانشجویی قرار شد که صندوق رفاه دانشجویان iبه متقاضیان کمک کند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم با بیان اینکه تا iبه حال اکثر ثبت‌نام نمایندگان دانشجو بوده‌اند، گفت: اولویت واگذاری با دانشجویان دکتری متاهل حاوی فرزند سپس دانشجویان کارشناسی ارشد و iبه همین ترتیب مقاطع پایین‌تر است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.