خواسته بازیکن پرسپولیس از عادل فردوسی‌پور

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

پیام صادقیان که به عنوان برترین بازیکن فنی دیدار پرسپولیس با صبای قم انتخاب شد، درباره این مسابقه اظهار کرد: درست است که سه گل به صبا زدیم ولی فشار زیادی به ما وارد شد. قطعا اگر پنالتی رضا عنایتی گل می‌شد، ورق هم بر می‌گشت.

عادل فردوسی‌پور که با صادقیان مصاحبه می‌کرد، به او نحوه بازی کردنش را گوشزد کرد و به شوخی گفت “اگر با دستت بازی نکنی، بازیکن خوبی هستی”! صادقیان هم در واکنش به این جمله با خنده از عادل فردوسی‌پور خواست تا برایش “داستان” درست نکند و به او “گیر” ندهد.

در حالی که فرید کریمی بازیکن صبا به عنوان بازیکن اخلاق زمین انتخاب شده بود، به نظر می‌رسید به نیلسون دروازه بان پرسپولیس هم اعلام شده بود که بازیکن اخلاق شده است. به همین خاطر او هم کنار جایگاه برترین بازیکنان حضور داشت ولی در نهایت این جایزه به کریمی رسید. صادقیان در این خصوص هم گفت: حالا یک سکه هم به نیلسون بدهید، چیزی نمی‌شود!

کریمی هم با اظهار بی اطلاعی از دلایل انتخابش به عنوان برترین بازیکن اخلاق، گفت: بازی خوبی برگزار کردیم. اگر فرصت تک به تک اول مسابقه یا پنالتی را گل می‌کردیم ورق بازی بر می‌گشت. تیم ما قطعا در لیگ می‌ماند ولی نیازمند حمایت مسئولان هستیم.

منبع:شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.