خواصی متفاوت از خرما

۲۲خردادماه،

فسفری که در خرما وجود دارد سبب سر زنده نگاه داشتن سلول‌های عصبی می‌‌شود. سعی کنید از خرما به طور متوسط روزی ۲ یا ۳ عدد استفاده کنید.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، خرما میوه ای که در جنوب کشور رشد می کند و خواصی بسیار برای سلامتی بدن دارد. خرما همیشه به عنوان میوه ای متفاوت شناخته شده است که درکنار سبزی های دیگر نیز می تواند فواید بسیاری را به بدن برساند.

**برای رفع خشونت و نرم کردن سینه ۵۰ گرم خرما در ۱۰۰۰ گرم آب جوشانده صاف نموده روزی ۲ تا ۳ استکان بخورید. البته این برای اشخاص سرد مزاج بسیار خوب است.

** اگر خرما با شنبلیله خورده شود جهت سنگ مثانه مفید است. این ترکیب همچنین می تواند به فعالیت بهتر کلیه ها کمک کرده و البته در دفع سنگ کلیه نیز بسیار موثر است.

** برای تقویت نیروی جسمانی خرما را در شیر تازه خیس کرده کمی‌ دارچین بزنید و صبح به عنوان صبحانه بخورید و سپس کمی‌ شیر بالای آن میل کنید. البته برای گرم مزاجان بسیار خوب نیست.

**فسفری که در خرما وجود دارد سبب سر زنده نگاه داشتن سلول‌های عصبی می‌‌شود. سعی کنید از خرما به طور متوسط روزی ۲ یا ۳ عدد استفاده کنید. خرما میوه ای بسیار مناسب برای تعادل اعصاب است.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.