خواننده بدنام آمریکایی در مسکو مساله ساز شد

خبرگزاری رویترز جمعه از مسکو گزارش داد که ‘مادونا’ چهارشنبه شب در کنسرت خود خواستار آزادی سه زنی شد که به دلیل حرمت شکنی در کلیسای اصلی مسکو در زندان بسر می برند.

‘مادونا’ که خود ابزاری در دستان غربی ها برای اشاعه بی بندوباری است با استفاده از اهرم حقوق بشر از کنسرتش در مسکو سوء استفاده کرده و اقدام این زنان را شجاعانه توصیف کرد.

این سه زن که ۲۴ ، ۲۲ و ۳۰ سال دارند در بهمن ماه گذشته وارد کلیسای اصلی مسکو شده و با وضعی مستهجن از حضرت مریم (ع) خواستند که روسیه را از ‘ولادیمیر پوتین’ که در آن زمان سرگرم مبارزات انتخاباتی بود برای ریاست جمهوری بود خلاص کنند.

در صورتیکه این سه زن از سوی دادگاه مجرم شناخته شوند به سبب انجام رفتار اوباش گونه که ناشی از تنفر آنها از مذهب است به سه سال زندان محکوم خواهند شد.

غربی ها که دنبال این موضوعات می گردند تا کشورهایی را که با منافع آنها همسو نیستند تحت فشار قرار دهند اعلام کرده اند که برخورد مقامات قضایی روسیه با این زنان تند بوده است.

قرار است دادگاه این زنان را که بی حرمتی آنها باعث نارضایتی مسیحیان اورتودوکس روسیه شد جمعه آینده محاکمه کند.

از سوی دیگر، پس از دخالت ‘مادونا’ در امور داخلی روسیه ‘دمتری روگوزین’ معاون نخست وزیر روسیه در یک پیام اینترنتی بدون ذکر نام این خواننده نوشت: برخی زنان بدنام سابق با پا به سن گذاشتن شروع به موعظه می کنند.

مترجمام**۱۵۳۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۰۷۴۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.