خواننده خجالتی از عشق به مردم گفت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کنسرت محسن یگانه ۳۰ مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با اجرای یک قطعه تازه با نام “قرص‌های خواب‌آور” برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کنسرت محسن یگانه شب قبل ۳۰ مهرماه با اجرای قطعاتی از آلبوم‌های “رگ خواب”، “حباب” و قطعات قدیمی وی با حضور جمعی از علاقمندان به موسیقی پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

دکور کنسرت محسن یگانه که با ۴۵ دقیقه تاخیر آغاز شد، یک خیابان بود که نمای خارجی یک ساختمان در وسط صحنه و در سمت راست یک کافه و در سمت چپ یک سلمانی مردانه را نشان می‌داد. در مقابل این دکور گروه ارکستر وی قرار داشت.

قبل از آغاز اجرا، علاقمندان به محسن یگانه در میان این تاخیر چندین بار با صدای بلند وی را صدا کردند و در ساعت ۱۹، یگانه از در کافه ای که طراحی شده بود با قطعه “سکوت” و خواندن “سکوت قلبم و بشکن و برگرد” وارد سالن شد و علاقمندان وی را تشویق کردند.

پس از اجرای این قطعه یگانه گفت: من بعد از مدتها در تهران کنسرت برگزار کردم و خوشحالم که امروز بین شما هستم. امشب قرار است قطعات بسیاری را اجرا کنم و امیدوارم وقت کم نیاریم. به همین سبب ترجیح می دهم کمتر صحبت کنم.

پس از این صحبتهای کوتاه، وی در یک قطعه تلفیقی، آهنگ های آخه دل من، بمون، عذاب، باورم کن و… از آلبوم “حباب” را اجرا کرد که با استقبال روبرو شد. در ادامه یگانه عنوان کرد: در ردیف اول یک عزیزی نشسته است که همه قطعات من را از حفظ می خواند او امیر محمد(بازیگر همراه عمو پورنگ در برنامه‌های کودک) است.

یگانه قطعه “دوست دارم” را با هیجان بیشتری برای علاقمندان خود در ادامه این کنسرت اجرا کرد و مردم نیز وی را همراهی کردند.

این خواننده پاپ پس از اجرای این قطعه گفت: یک قطعه در یک سال قبل از من لو رفت که به لطف سلیقه مشترک من و شما به خوبی شنیده شد و همه آن را دوست داشتند. این همان قطعه “خیابونا” است که امشب برای شما آن را اجرا می کنم.

پس از آن قطعه “هوایی شدی” و “گناهی ندارم” که میثم مروستی با ساز ویولن وی را همراهی کرد، اجرا شد. پس از آن نیز قطعه “آدما” را اجرا کرد که این بخش نیز با استقبال روبرو شد.

در ادامه یگانه عنوان کرد: امشب قطعه “نرو” از آلبوم “حباب” را برای شما اجرا می‌کنم که ملودی آن را خودم نساختم بلکه آهنگساز آن یک فرانسوی است که به ما اجازه داد از آن استفاده کنیم. واکنش مثبت مخاطبان به این قطعه برای وی جالب و مهم بود.

یگانه در ادامه بخشی از گروه خود را چنین معرفی کرد: علیرضا جعفریه، رامین زواری، مجتبی شکاری، بابک مالکی فر، علی عباسی، حسن فراهانی، هوتن غضنفری، وحید قاسمی و سعید برداران.

محسن یگانه این کنسرت را بدون هیچ استراحتی ادامه داد و افزود: من امشب سعی می‌کنم بیشتر قطعاتم را اجرا کنم اما فقط دو قطعه را اجرا نمی کنم چراکه بسیار احساساتی می شوم. وی پس از آن قطعه “کی جای من اومد”، “آهای خبر نداری”، “خیلی دلم ازت پره” و… را اجرا کرد.

او در ادامه میثم مروستی و مهران سراجیان از اعضای گروه خود را معرفی کرد و گفت: دوست عزیزم فیروز ویسانلو به من افتخار داده در این کنسرت حضور دارد. البته ۵ سال است که با هم همکاری می کنیم. نوازنده پیانو هم علی ثابت دوست عزیزم است که سالهاست این ارکستر را با این شکل سرپا نگه داشته است.

در ادامه یگانه “بخند” و پس از آن “باور کنم یا نکنم” را اجرا کرد. یگانه پس از این دو اجرا گفت: نمی دانم شما تا حالا بی‌خوابی کشیده اید؟ من بی خوابی هایم برایم به اوقات فراغت تبدیل شده است و در این شب‌های بی خوابی همیشه شعر می نویسم. این قطعه را با عنوان “قرص‌های خواب‌آور” امشب اجرا می‌کنم که کار تازهی است. البته در ابتدا دکلمه‌ای را در همین ارتباط می‌خوانم.

وی پس از اجرا این قطعه، افزود: “هوایی شدی” را امشب دوباره اجرا می کنم چرا که بسیار با استقبال روبرو شد. همچنین “سکوت قلبم و بشکن و برگردد” را برای کسانی که ابتدای کنسرت دیر وارد سالن شدند دوباره اجرا می کنم. در ضمن عکس هایی که امروز در بروشور در اختیار شما قرار گرفت، توسط خودم گرفته شده است.

یگانه در پایان این کنسرت گفت: ۹ سال پیش در چنین روزهایی نمی‌توانستم حتی فکر کنم که در این موقعیت قرار بگیرم. این موقعیت را شما به من هدیه کردید که بزرگتر از تصور من بود. دنبال کردن عشق شما سبب شد که من اینجا باشم. اعتماد به نفسم از شما است. چون قبلا بسیار خجالتی بودم. امیدوارم روزی به جایی نرسم که مثل یک حباب بترکم. باورتان نمی شود بعد از ۶ ماه روی صحنه آمدم و پاهام می‌لرزد به خاطر اینکه دلم برای همه شما تنگ شده بود. امیدوارم کنسرت‌های بعدی از این هم بهتر باشد. با انرژی شما امشب این اجرا هم تبدیل شد به اجراهای خاطره انگیز من.

این کنسرت ساعت ۲۰:۴۵ با اجرای قطعه “سرگرمی تو” از قطعات ابتدایی محسن یگانه در دهه ۸۰ به پایان رسید.


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.