خواننده سرشناس پاپ در کنار ستاره های میلان/ عکس

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

در مراسم ضیافت شام برای ستارگان میلان و پیشکسوتان پرسپولیس، هنرمندان عرصه سینما و موسیقی ایران دقایقی با ستارگان میلان گفتگو کردند. در این گفتگو طرفین معتقد بودند اتفاقی که در فوتبال رخ داد، می‌تواند در بخش هنر هم شکل گیرد زیرا فوتبال و هنر می‌تواند بهانه‌ای کوچک برای کنار هم قرار گرفتن فرهنگ‌های دو کشور ایران و ایتالیا باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم ضیافت شام برای ستارگان میلان و پیشکسوتان پرسپولیس درحالی پنجشنبه شب در رستوران گردان برج میلاد تهران برگزار شد که فاطمه معتمد آریا، نیکی کریمی، حبیب رضایی، مازیار فلاحی، پژمان بازغی از ستارگان سینما و موسیقی ایران بودند که در این مراسم حضور داشتند.

این ستارگان سینما و موسیقی ایران در حاشیه این مراسم برای دقایقی با بعضی از اعضای تیم میلان دیدار و گفتگوهایی داشتند که در نوع خود جالب بود. در این دیدار و گفتگو ابتدا  هنرمندان به بازیکنان میلان معرفی شدند. مسئول هماهنگی اعلام کرد که در بین هنرمندان ایران مازیار فلاحی یکی از خوانندگان پرطرفدار، فاطمه معتمد آریا و نیکی کریمی از بازیگران زن ایرانی که جوایز بین المللی هم دریافت کرده‌اند، حبیب رضایی یکی از هنرمندان با سابقه سینما و تئاتر که نقش‌های تاثیرگذار بسیاری هم بازی کرده و پژمان بازغی هنرمند جوان و مطرح ایران حضور دارند.

این توضیح سبب شد بازیکنان میلان علاقمند شوند تا توضیحات بیشتری در خصوص عملکرد این هنرمندان ایران به آنها داده شود و حتی تاکید کردند اتفاقی که در زمینه فوتبال رخ داد، می‌تواند در بخش هنر هم شکل گیرد. آنها معتقد بودند فوتبال و هنر می‌تواند بهانه‌ای کوچک برای کنار هم قرار گرفتن فرهنگ‌های دو کشور ایران و ایتالیا باشد که این مساله در نهایت به نفع صلح و دوستی جهانی خواهد بود.

در این مراسم، مازیار فلاحی اولین هنرمندی بود که خطاب به ستارگان میلان گفت: فکر می‌کنم موسیقی مانند فوتبال زبان مشترکی بین همه کشورهای دنیا باشد. همه می‌دانیم ایتالیا موسیقی اصیل و شناخته شده‌ای دارد همانند موسیقی ایرانی.

در ادامه فاطمه معتمد آریا به شوخی خطاب به ستارگان میلان گفت: شما بازی را بردید و من دیگر نمی‌توانم پیامی بدهم. تنها به شما خسته نباشید می‌گویم.

حبیب رضایی هم در این جمع صمیمانه اظهار کرد: فکر می‌کنم اگر در سینما و هنر مانند فوتبال از این برنامه‌ها اجرا شود، اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد.

در نهایت هنرمندان ایرانی با ستارگان میلان عکسی به یادگار گرفتند که باره‌سی و ماسارو از چهره‌های برجسته تیم میلان در این گفتگو و عکس یادگاری بودند.


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.